محمود جعفری، بازیگر پیشکسوت به «دست در دست» می‌رود

محمود جعفری، بازیگر پیشکسوت به «دست در دست» می‌رود

محمود جعفری بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر و روح الله زمانی بازیگر جوان فیلم سینمایی خورشید از مهمانان برنامه شبانه «دست در دست» هستند که یکشنبه ۲۱ شهریور از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «دست در دست» در این قسمت از برنامه میزبان محمود جعفری بازیگر، نویسنده و کارگردانی می شود که این روزها بازی در سریال «در کنار پروانه ها» را روی آنتن دارد.

همچنین دیگر مهمان این برنامه روح الله زمانی بازیگر جوان فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی است.

«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و … با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که جمعه ساعت ۲۳:۰۰ و شنبه و یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

۵۸۵۸

پست بعدی

طی هفته اخیر مرگ و میر کرونا در تهران ۱۵ درصد کم شده است

ی سپتامبر 12 , 2021
فارس نوشت: مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران توضیحاتی درباره واکسیناسیون شهروندان در تهران، اقدامات شهرداری جهت ارائه زیرساخت‌های انجام واکسیناسیون و کاهش کرونا در پایتخت در حوزه واکسیناسیون ارائه داد. مهمترین بخش سخنان زینب نصیری، مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران: -شهرداری تهران اعلام کرده‌ برای گسترش زیرساخت‌ها آمادگی کامل دارند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000