استقبال رسمی رئیس‌جمهور از نخست وزیر عراق در ساختمان اجلاس سران

استقبال رسمی رئیس‌جمهور از نخست وزیر عراق در ساختمان اجلاس سران

رئیس‌جمهور صبح امروز به صورت رسمی از نخست وزیر عراق در ساختمان اجلاس سران کشورهای اسلامی استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز یکشنبه به طور رسمی از مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در ساختمان اجلاس سران استقبال کرد.

در مراسم استقبال رسمی، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، دکتر رئیسی و الکاظمی از یگان تشریفات مستقر در جایگاه، سان دیده و سپس هیأت‌های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

بلافاصله پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات دو جانبه رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق آغاز شد.

توسعه و تحکیم هر چه بیشتر همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و بررسی و تبادل نظر پیرامون مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله مهمترین محورهای مذاکرات هیأت‌های عالیرتبه دو کشور اعلام شده است.

نخست وزیر عراق که در چارچوب یک سفر رسمی دو جانبه و به منظور دیدار و گفت و گو با مقام‌های کشورمان به ایران سفر کرده است، صبح امروز با استقبال علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور، وارد تهران شد.

23215

پست بعدی

اقدام جالب رئیس قوه قضاییه از زبان یک اصلاح طلب/ اژه ای شخصا به پیام‌های خانواده‌های زندانیان امنیتی جواب داد

ی سپتامبر 12 , 2021
ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: این اقدامات رئیس دستگاه قضا در شرایط فعلی که کشور با آن مواجه است می‌تواند کمک‌حال باشد. استقلال قوه قضائیه از طریق کنترل ضابطین اتفاق خواهد افتاد. عبدالله رمضان‌زاده، با اشاره به بازدید سه ساعته رئیس قوه قضائیه از ندامتگاه دماوند که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000