گفتگو تنها راه درک خواسته‌های مردم است/ قول می‌دهم قاتلان را به عدالت تحویل دهم

سیاسی/ بین الملل 5f649fb19bec7_2020-09-18_16-23 نخست وزیر عراق امروز جمعه، از بازگشایی پل زیتون در مرکز شهر ناصریه، مرکز استان ذی قار در روز پنجشنبه استقبال کرد.

مصطفی الکاظمی در توییتی در توییتر خود گفت: «بازگشایی پل زیتون گامی مبارک است و جای تقدیر و سپاسگذاری از مردم خوب و جوانان هشیار ما را دارد و این ثابت می کند که گفتگو نه برخورد و درگیری، تنها راه درک خواسته های مردم است».

وی افزود: به خانواده شهداء قول می دهیم که به پیگرد و تعقیب جنایتکاران ادامه دهیم و آنها را به دست عدالت بسپاریم.

همچنین مصطفی الکاظمی اظهار داشت: ظرح های یادبود شهداء و موزه تشرین به پایان رسیده است و و تیم های هنری بلافاصله کار خود را آغاز خواهند کرد.

عصر روز پنجشنبه پل شهداء ( پل زیتون سابق) در نزدیکی اتاق بازرگانی ناصریه، با حضور جمع زیادی از خانواده های شهدای تشرین، انجمن مجروحان عراق، تظاهرکنندگان میدان «الحبوبی» و تعدادی از شبکه های خبری و شهروندان ذی قار افتتاح گردید. این مراسم تحت نظارت سرتیب «محمد الوائلی» فرمانده پلیس استان ذی قار و تعدادی از فرماندهان امنیتی استان ذی قار در جو امنیتی شدیدی به منظور حمایت از جمعیت گسترده ای از تظاهرکنندگان برگزار گردید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هزینه‌های درمان کولبر ۱۴ ساله تامین شد

ج سپتامبر 18 , 2020
کمپین سایت رهبر انقلاب علاوه بر تامین تمامی هزینه‌های درمان چشم کولبر ۱۴ ساله، یک تبلت آموزشی و کمک هزینه معاش وی را نیز تامین کرد. چشم مانی هاشمی، کولبر ۱۴ ساله که به دلیل سقوط از کوه آسیب دیده بود در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران عمل شد. کمپین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000