سفر زائران اربعین مشروط به دریافت دو دُز واکسن/بازگشایی مجازی مدارس اصفهان

سفر زائران اربعین مشروط به دریافت دو دُز واکسن/بازگشایی مجازی مدارس اصفهان

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: سفر زائران اربعین مشروط به دریافت دو دُز واکسن و به صورت هوایی است.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: روند ابتلا به کرونا در اصفهان مشابه بیشتر استانهای کشور به شکل نزولی درآمده است اما با توجه به کاهش ابتلا کماکان تعداد فوتی های کرونا ثابت است.

وی افزود: در حال حاضر هفت شهرستان بوئین میاندشت، تیران، دهاقان، سمیرم، نائین و نطنز در وضعیت نارنجی قرار دارند و تنها شهرستان خور به رنگ زرد درآمده است و مابقی شهرستانهای استان اصفهان وضعیت قرمز دارند، بر این اساس طرح محدودیتهای هوشمند متناسب با رنگ بندی اعمال می شود.

دانشجویان فراخوان می شوند

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصمیمات اخیر ستاد ملی را اتشریح کرد و گفت: سرعت واکسیناسیون کرونا با توجه به واکسن های موجود تسریع شده است و از امروز دانشجویان برای دریافت واکسن فراخوان می شوند.

وی افزود: هنوز برای بازگشایی ترکیبی مدارس تصمیم گرفته نشده است چراکه شرایط مهیا نیست و بازگشایی مدارس به صورت مجازی خواهد بود.

غلامی اعلام کرد: سفر اربعین در حال حاضر با تعداد ظرفیت ۳۰ هزار نفر و دریافت دو دُز واکسن خواهد بود و از طریق سفر هوایی بغداد و نجف امکان پذیر است.

48

پست بعدی

پیام امیرآشتیانی به فرمانده کل ارتش

ش سپتامبر 11 , 2021
ایسنا نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به فرمانده کل ارتش، انجام موفقیت آمیز طولانی ترین ماموریت دریانوردی ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را به وی تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است : برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000