جشنواره مذهب امروزِ ایتالیا، میزبان ۱۰ فیلم ایرانی خواهد شد

جشنواره مذهب امروزِ ایتالیا، میزبان ۱۰ فیلم ایرانی خواهد شد

فیلم بلند «دختر آبی» و مستند «نان مقدس» در کنار هشت فیلم کوتاه، نمایندگان سینمای ایران در جشنواره «مذهب امروز» در ایتالیا خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و چهارمین جشنواره فیلم «مذهب امروز» در کشور ایتالیا، میزبان نمایش ۱۰ فیلم ایرانی خواهد شد.

فیلم بلند «دختر آبی» از کیوان مجیدی و مستند بلند «نان مقدس» ساخته رحیم ذبیحی، از جمله آثار ایرانی هستند که در این جشنواره به نمایش درخواهند آمد.

همچنین فیلم‌های کوتاه «مادرزاد» ساخته مشترک سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی، «قبل از تاریکی» ساخته مصیب حنائی، «خاک رُس» از اردلان زینتی، «دابور» به کارگردانی سعید نجاتی، «دست‌ها» از آمن صحرایی، «تنها نخواهم ماند» به کارگردانی یاسر طالبی و «مندلی» ساخته مقداد جلالی هم، دیگر نمایندگان ایران در این رویداد سینمایی هستند.

بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مذهب امروز» از ۲۲ تا ۲۹ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۷ مهر) در شهر ترنتو ایتالیا برگزار خواهد شد.

۵۷۵۷

پست بعدی

اعلام آمادگی وزارت دفاع برای حمایت از طرح های سازمان پدافند غیر عامل/بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی از سایت بیرک

ش سپتامبر 11 , 2021
ایسنا نوشت: سردار سرتیپ پاسدار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در دیدار با وزیر دفاع بر تعامل گسترده تر این سازمان در اجرای ماموریت های خطیر محوله با وزارت دفاع تاکید کردند. سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در دیدار با وزیر دفاع با اشاره به نقش وزارت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000