ورود کمیسیون اصل ۹۰ به مرخصی برخی زندانیان

ورود کمیسیون اصل ۹۰ به مرخصی برخی زندانیان

ایسنا نوشت:سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به بررسی طرز کار قوه قضاییه در خصوص مرخصی برخی زندانیان خبر داد.

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

« ‏‏پس از اعلام مرخصی چندماهه جناب ‎مهدی هاشمی از ‎زندان اوین، انتظار بود تا دستگاه قضایی در کنار اقدام قابل تحسین بازگرداندن وی، امثال آقایان حسین فریدون و ‎هادی رضوی که طبق اظهارات مسئولان زندان ماه‌هاست برخلاف قانون در مرخصی هستند نیز اقدام کند. اما متاسفانه تاکنون چنین نشده است.

با عنایت به اهمیت حفظ کرامت انسانی و اجرای کامل ‎عدالت در رفتار با عموم زندانیان، ‎کمیسیون اصل نود به طرز کار ‎قوه قضاییه در این خصوص و مرخصی‌های بی‌ضابطه یا عدم اقدام موثر جهت بازگرداندن کسانی که خود را به هر دلیلی فراتر از قانون قلمداد می‌کنند، ورود خواهد کرد.»

2323

پست بعدی

رکوردشکنی واکسیناسیون در کشور با تزریق بیش از یک میلیون دوز در یک شبانه روز

ج سپتامبر 10 , 2021
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وبر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۲۱ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۲۰ نفر دُز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000