سردار غیب پرور عزادار شد/ سردار فروتن تسلیت گفت

سردار غیب پرور عزادار شد/ سردار فروتن تسلیت گفت

ایسنا نوشت: رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت والده جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی ( ع) را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سرتیپ پاسدار ابوالقاسم فروتن به این شرح است:

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور جانشین محترم فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی ( ع)

سلام علیکم بماصبرتم؛

خبر درگذشت مرحومه "حاجیه خانم رقیه حاجیوندی" والده مکرمه جنابعالی ، موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

بی شک ایمان و همت فاطمی آن بانوی مومنه در تربیت فرزندان مومن ، جهادی ، انقلابی و ولایتمدار مانند آن سردار عالیقدر و مخلص که موجب افتخار بیت غیب پرور و مردم غیور و شریف استان فارس است ، نزد خدای بزرگ مأجور و در خور پاداش اخروی خواهد بود.

اینجانب با تسلیت و تعزیت درگذشت جانسوز این مادر فداکار به جنابعالی و ‌ مصیبت دیدگان ارجمند، از درگاه خداوند منان برای فقیده سعیده ، رحمت و غفران الهی و همنشینی با حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و برای جنابعالی و عموم داغدیدگان معزز ، صبر و شکیبایی و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

23215

پست بعدی

امضای فرمانده نیروی دریایی ارتش پای یک حکم

چ سپتامبر 8 , 2021
تسنیم نوشت: ناخدایکم پورکزازی به عنوان فرمانده جدید کارخانجات نداجا منصوب شد. امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آئین تکریم و معارفه فرمانده کارخانجات این نیرو در مستقر در بندرعباس با اشاره به فرمایش فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) گفت: معظم له به بنده نکته‌ای را فرمودند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000