از وعده واردات ۹۰ میلیون دوز واکسن در ۲ماه آینده تا احتمال حضوری شدن کلاس‌های دانشجویان

از وعده واردات ۹۰ میلیون دوز واکسن در ۲ماه آینده تا احتمال حضوری شدن کلاس‌های دانشجویان

امروز مدیرعامل جمعیت هلال احمر اعلام کرد تا آبان ماه بیش از ۹۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور خواهد شد. این در حالی است که امروز وزیر بهداشت اعلام کرد کلاس‌های دانشجویان از ابتدای مهرماه به صورت ترکیبی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر بهداشت معتقد است می تواند با واکسنهای وارداتی شرایط را فراهم کند تا از مهرماه دانشجویان به صورت حضوری-مجازی از کلاسهای درس استفاده کنند. همزمان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اعلام کرد تا کمتر از ۲ ماه آینده ۹۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور خواهد شد.

در لینکهای زیر خلاصه و مشروح مهمترین اخبار کرونایی امروز را می خوانید:

روزانه ۲۰۰ نفر در تهران از کرونا جان باختند

در هفته دوم شهریور به طور متوسط روزانه ۲۰۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

از وعده واردات ۹۰ میلیون دوز واکسن در ۲ماه آینده تا احتمال حضوری شدن کلاس‌های دانشجویان

حدود ۲۰ میلیون ایرانی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

طبق گزارش های وزارت بهداشت، تا روز گذشته نزدیک به ۱۰ میلیون نفر در کشور موفق به دریافت ۲ دوز واکسن کرونا شده اند.

آخرین آمار فوتی‌های کرونایی

طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور متاسفانه ۵۸۳ بیمار کووید-۱۹ به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

افزایش واکسیناسیون کرونا به دو میلیون دُز در روز

وزیر بهداشت ضمن اشاره به اقدامات انجام شده جهت تامین واکسن کافی در کشور و همچنین تاکید بر دایر شدن دانشگاه ها از ۱۵مهرماه و حضور اساتید، در عین حال گفت: تلاش ما این است که روزانه یک و نیم تا دو میلیون دُز واکسن در کشور تزریق شود و از مرگ و میرهای بیشتر و بروز موجهای بعدی بیماری پیشگیری شود.

حجم بالایی از واکسن‌های وارداتی در حال ورود به مراکز است

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به خبرهای بسیار خوب از حجم بالای واکسن های وارداتی کرونا گفت: حجم بالای واکسن های وارداتی در حال ورود به مدار واکسیناسیون کشور است.

چند باور غلط درباره کرونا

با وجود توصیه‌های کرونایی مسئولان حوزه بهداشت، عده‌ای همچنان باورهای غلطی درباره کرونا دارند، باورهایی که ممکن است هزینه سنگینی همچون از دست دادن عزیزان را در پی داشته باشد.

عذرخواهی نماینده گلپایگان از مصاحبه‌اش پیرامون کمبود داروی کرونا

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حاشیه‌های ایجاد شده پیرامون مصاحبه اخیرش درباره مشکلات مردم در زمینه کمبود داروهای مربوط به کرونا عذرخواهی کرد.

عوارض کرونا در کدام بیماران بیشتر از سایرین است؟

دکتر علی کچویی فوق تخصص غدد داخلی و متابولیسم گفت: آمارها نشان می‌دهد که شدت و میزان عوارض کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در بیماران دیابتی ۱.۵ تا ۲ برابر بیشتر از بیماران غیر دیابتی است.

از وعده واردات ۹۰ میلیون دوز واکسن در ۲ماه آینده تا احتمال حضوری شدن کلاس‌های دانشجویان

خرج ۲۳۲۶ میلیارد تومانی که کرونا روی دست بیمه سلامت گذاشت

پرداختی بیمه سلامت در سال جاری بابت هر پرونده بستری درمان کرونا معادل ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است.

هلال احمر: تا آبان ۹۰ میلیون دوز واکسن وارد می‌کنیم

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به جزئیات واردات واکسن کرونا تا آبان ماه امسال، گفت: جمعا تا آبان ماه ۹۰ میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور می‌شود.

گزارشی از شیوع ویروس لامبدا در ایران وجود ندارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: فعالیت برخی مراکز واکسیناسیون را شبانه روزی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با افزایش مراکز واکسیناسیون و تعداد نیروی انسانی این موضوع را گسترش دهیم.

وزیر بهداشت: کلاس‌های درس حتما به‌صورت ترکیبی تشکیل می‌شود

وزیر بهداشت با اشاره به «بومی گزینی» به عنوان سیاست اصلی وزارت بهداشت در جذب دانشجو از احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها تا اواسط مهرماه به شکل آموزش ترکیبی خبر داد.

دُز بوستر واکسن کرونا برای چه گروه‌هایی اختصاص می‌یابد؟

نماینده مردم زاهدان همچنین درباره تزریق دُز بوستر و یا دُز یادآور واکسن کرونا، عنوان کرد: قطعا ممکن است تزریق دُز بوستر نیاز باشد، اکنون نیز قرار است برای کادر درمانی کشور که ۶ ماه از زمان دریافت واکسن آن ها گذشته است دُز بوستر تزریق شود، این افراد مستقیما با بیماران کرونایی در ارتباط هستند و قرار است برای دریافت دُز بوستر در اولویت قرار بگیرند.

عوامل افزایش طلاق در دورانکرونا: خانه‌نشینی، فقر و خشونت

اگرچه آمار دقیقی مبنی بر تاثیر کرونا بر طلاق در حال حاضر در کشور ما نیز وجود ندارد، اما به طور حتم این بیماری در دراز مدت آثار مخرب خود را خواهد گذاشت و پیامدهای زیانبار آن تا مدت ها می ماند یا به شکل دیگری نمایان می شود.

۲۳۱

پست بعدی

شناخت دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۱ اصلی

د سپتامبر 6 , 2021
رفع موهای زائد به روش لیزر، امروزه در میان علاقه‌مندان به حیطه زیبایی و سلامتی طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما انتخاب مناسب‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد برای صاحبان کلینیک‌ها و نیز مراجعان این مراکز اغلب کار دشواری بوده و ممکن است موجب سردرگمی بسیاری از این افراد گردد. در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000