پیشنهاد شما برای قدردانی از پزشکان: تسریع در واکسیناسیون

پیشنهاد شما برای قدردانی از پزشکان: تسریع در واکسیناسیون

از آغاز شیوع کرونا در کشور تا امروز، کادر درمان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی از افرادی بوده‌اند که بیشترین نزدیکی را با بیماران کرونایی داشته‌اند. بسیاری از پزشکان و پرستاران جانشان را از دست دادند و همچنان با این ویروس دست به گریبانند.

بر این اساس و به مناسبت روز پزشک،‌خبرآنلاین در یک نظرخواهی از مخاطبان خود خواست که درباره پیشنهادات خود برای تقدیر و تشکر از پزشکان برایمان بنویسند.

یکی از مخاطبان دراین‌باره نوشت:«برای قدردانی از پزشکان در زمان کرونا باید پروتکل بهداشتی را رعایت بکنیم آنها زحمات زیادی می‌کشند، این مردم هستند که بی‌توجهی می‌کنند. وقتی کرونا در کمین است مهمانی‌ها، سفر رفتن‌ها، رستوران غذا خوردن‌ها همه پا برجاست پس ملت خودش مقصر است.»

یک پزشک عمومی هم پیشنهاد داد:«واکسن وارد کنید ، واکسن معتبر و روند واکسیناسیون رو بالاتر ببرید تا مردم زودتر واکسینه بشن ، دیدن این حجم از مرگ و میر از توانمون خارج هست! 2 هفته قرنطینه صحیح نه تعطیلات برای تفریح و مسافرت ، جلوی تجمعات رو بگیرید ، معوقات ما رو پرداخت کنید ! شیفت پشت شیفت داریم میریم بیمارستان اون هم با کمترین تجهیزات و پاویون هایی برای استراحت که حتی یک تهویه درست نداره برای پزشکها و پرستارها ، واکسن ها هم احتیاج به دوز بوستر داره چون هم پزشک ها و هم پرستارها دارن مبتلا میشن ! حجم بیماران و مرگ و میر کم بشه بزرگترین لطفی هست که میکنید ، واکسن بخرید هر چه سریعتر.»

مخاطب دیگری نوشت: «واکسنی که ایمنی بالا بده وارد کنید،مراکز واکسیناسیون را زیاد کنید تا واکسیناسیون را تسریع یابد.»

سیروس هم نوشت:«به عنوان پدر ۳ پزشک،خواهش من از مسیولین محترم ورود واکسن و معافیت صد در صد مالیاتی برای ۲ سال به این عزیزان هست تا از فکر جلای وطن خارج بشن و بتونن سر و سامان بگیرن.»

تعداد زیادی از کاربران خبرآنلاین نیز پیشنهاد افزایش حقوق و مزایای پزشکان و کادر درمان را پیشنهاد داده بودند.

4747

پست بعدی

تصویب تحقیق و تفحص از شستا در کمیسیون اقتصادی مجلس

د سپتامبر 6 , 2021
فارس نوشت: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به توضیحات ارائه شده و نشست‌های گذشته با رای نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی درخواست تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹ تصویب شد. غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دستور کار اول کمیسیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000