فروش دستگاه لیزر تیتانیوم با مجوز از وزارت بهداشت

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم با مجوز از وزارت بهداشت

تنها دستگاه لیزر تیتانیوم دارای مجوز وزارت بهداشت متعلق به شرکت طاهر تاج مادر می باشد. با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم که اتفاقا بسیار شگفت آور است در زمینه از بین بردن موهای زائد بدن که این دستگاه می تواند بدنی صاف و بدون مو به شما هدیه دهد.

فروش ویژه دستگاه لیزر تیتانیوم 2021

تنها دستگاه لیزر تیتانیوم دارای مجوز وزارت بهداشت متعلق به شرکت طاهر تاج مادر می باشد. با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم که اتفاقا بسیار شگفت آور است در زمینه از بین بردن موهای زائد بدن که این دستگاه می تواند بدنی صاف و بدون مو به شما هدیه دهد. این دستگاه دارای جدید ترین فناوری سیستم خنک کننده است که می تواند درمان را برای مراجعه کننده بدون هیچ دردی انجام دهد، این دستگاه طوری طراحی شده که حداکثر نتایج پایانی را بدون از دست دادن کارایی و حتی راحتی بیمار را ارائه دهد. این دستگاه دارای یک دست گیره استثنایی است که می توان طول موج ها را به صورت هم زمان شلیک کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه برای از بین بردن مو زائد بدن است که با فناوری خنک کننده ای که در خود دارد، درمان لیزر را برای بیمار بسیار راحت می کند. این دستگاه می تواند با شلیک هم زمان طول موج لیزری، تارهای موی زائپ را مورد هدف قرار دهد.

همه چیز در مورد دستگاه لیزر تیتانیوم

لیزر الکس دایود و تیتانیوم یک دستگاه بسیار موثر برای حذف موهای زائد است که با ویژگی هایی که ارتقا یافته برای درمان سریع تر ، ایمن تر و راحت تر آماده می شود. این دستگاه برای انواع و رنگ های مختلف پوست بسیار مناسب است.

این دستگاه چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری دیود سه گانه استفاده می کند و به طور موثر درمان لیزر موهای زائد را انجام می دهد. فناوری دیود سه گانه سه طول موج مختلف شامل Alex ۷۵۵m Speed ​​۸۱۰nm و YAG ۱۰۶۴nm ارائه می دهد. این طول موج های نام برده می توانند به اعماق پوست های مختلف برسند و ساختار های مختلف آناتومیک را مورد هدف قرار دهند. این دستگاه مجهز به فناوری خاصی است که به اپلیکاتورها اجازه می دهد چندین بار از منطقه درمان عبور کنند و موهای زائد را از بین ببرند. سیستم لیزر تیتانیوم دارای ویژگی های پیشرفته ای است که سرعت درمان را افزایش می دهد و راحتی بیمار را تضمین می کند. این دستگاه همچنین دارای یک رابط کاربری گرافیکی ۱۵ اینچی با تنظیمات از پیش تعیین شده است که برای همه درمان ها موجود است. در ادامه مطلب انواع آنها توضیح داده شده.

SHR

با استفاده از لیزر پلاتینیوم و SHR برای حذف موهای زائد به تدریج پوست را گرم می کند زمانی که پالس های کوتاه لیزری را با سرعت بالا حرکت می دهد. فناوری جامع In-Motion به اپلیکاتور اجازه می دهد چندین بار از ناحیه تحت درمان عبور کرده و به طور موثری فولیکول های مو را هدف قرار دهد تا از رشد مجدد تارها جلوگیری شود.

فناوری خنک کننده ICE PLUS

فناوری خنک کننده ICE Plus تضمین می کند که پوست برای درمان بی وقفه و بدون درد خنک و راحت است. این فناوری به طور مداوم ناحیه تحت درمان را هدف قرار داده و فرد احساس خنکی می کند و از آسیب ها و ناراحتی پوست جلوگیری می کند.

کانکتور دوگانه

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای یک کانکتور دوگانه است که امکان استفاده هم زمان از دو اپلیکاتور را به فرد می دهد. این کانکتور دوگانه می تواند به کاربران کمک کند تا در طول انجام لیزر به تنظیمات مختلف دسترسی داشته و آن را تغییر داده و با استفاده از آن ویژگی درمان ها سریع تر و ایمن تر انجام شود.

مزایای درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی از مزایای دستگاه لیزر دایود و تیتانیوم این است که به فرد این امکان را می دهد تا موهای زائد خود را به صورت دائمی برای انواع پوست و رنگ از بین برده و از شر آن خلاص شود. این دستگاه حذف مو، سه طول موج مختلف را ارائه می دهد که می توان به چند لایه از پوست برسد. در زیر انواع مزایای این دستگاه گفته شده است.

  • پوستی صاف و بدون مو
  • درمان های راحت و بدون درد
  • مناسب برای همه انواع پوست و رنگ بدن
  • درمان سریع و ایمن
  • فروش دستگاه لیزر تیتانیوم با مجوز از وزارت بهداشت

کاربردهای دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم انواع روش های جدید برای سریع بودن و راحتی فرد مراجعه کننده برای رفع موهای زائد ارائه کرد. افراد مراجعه کننده می توانند از پوستی عاری از هر موی زائد و صاف بدون هیچ درد و خرابی لذت کامل را ببرند. این دستگاه دارای ویژگی های فراوان است که برای راحتی فرد بیمار در طول درمان طراحی شده. این روش ها به اندازه کافی ایمن هستند و می تواند در نواحی حساس مانند صورت و ناحیه خصوصی نیز انجام شود.

از بین بردن موهای صورت

موهای صورت ممکن است از موهای نازک و موهای ضخیم برخوردار باشد که امکان دارد به اپلیکاتورها و تنظیمات متفاوتی نیاز داشته باشد. با این حال با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم می توانید از رشد مجدد موهای صورت تنها فقط در یک جلسه جلوگیری کنید. این دستگاه دارای سه طول موج مختلف است که می تواند انواع مختلف مو را بر روی هر رنگ پوست هدف قرار دهد. این امر باعث می شود موهای زائد ایمن تر و راحت تر از بین برده شوند.

از بین بردن موی بدن

با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم پیشرفته از شر موهای زائد خود خلاص شده و موها را در هر نقطه از بدن تان از بین ببرید. هنگامی که با فناوری حرکت وسیع In-Motion ترکیب شود، حذف کامل موهای زائد تضمین می شود. استفاده از این روش برای پوست های برنزه امکان پذیر است زیرا فولیکول های مو را به طور موثری مورد هدف قرار می دهد.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

زمانی که شما دستگاه لیزر تیتانیوم را خریداری می کنید یک دستگاه پیشرفته را خواهید داشت که سرعت درمان نقاط بزرگ تر برای لیزر را بسیار بالا می برد، اما خرید این دستگاه لیزر اصل و با کیفیت چندان نیز راحت نیست، ولی اگر شما شرکت هایی که معتبر هستند و این دستگاه را ارائه می دهند بشناسید دیگر کاملا خیال شما بابت خرید آن راحت خواهد شد. همان طور که باید بدانید قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم بسیار مقرونه به صرفه و مناسب است اما قیمت آن در بازار و شرایط فروش دستگاه لیزر تیتانیوم بسیار متفاوت است. به دلایل داشتن کارایی بالا و راحتی و بدون درد بودن درمان آن قیمت بسیار خوبی بر روی آن گذاشته شده. مزایا و ویژگی دستگاه بر قیمت آن بی تاثیر نبوده و بعضی از ویژگی های آن مانند ماژول با قدرت بالا و سیستم خنک کننده قوی بر قیمت این دستگاه افزوده است. اگر دستگاه دارای گارانتی نیز باشد قیمت دستگاه لیزر بنا به مدت زمان و نوع گارانتی آن متفاوت است.

جمع بندی

این دستگاه از ویژگی ها و مزایای فراوانی برخوردار است که هر فردی از آن استفاده کرده بسیار راضی بوده، این دستگاه برای هر نوع پوستی حتی پوست های تیره کاربرد دارد. این دستگاه با دارا بودن سیستم خنک کننده از آسیب های جدی بر روی سطح پوست جلوگیری می کند.

پست بعدی

خبر خوش یک نماینده مجلس برای فرهنگیان

د سپتامبر 6 , 2021
فارس نوشت: نماینده مردم اصفهان در مجلس از تخصیص اعتبار موردنیاز برای پرداخت پاداش پایان فرهنگیان خدمت خبر داد. عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: هفته گذشته مکاتبه‌ای را با سرپرست وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه درخصوص تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000