مرگ ۵۶۱ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته/ مبتلایان جدید حدود ۲۸ هزار نفرند

مرگ ۵۶۱ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته/ مبتلایان جدید حدود ۲۸ هزار نفرند

طبق اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۶۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۹ هزار و ۵۴۹ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۶۱ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۳ هزار و ۱۳۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۶۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۹ هزار و ۵۴۹ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۴ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

در حال حاضر نیز ۷ هزار و ۷۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۲۹ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۹۰۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

۲۳۵۲۳۱

پست بعدی

نظر یک نماینده درباره شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال/ سه اقدام باید انجام شود

ج سپتامبر 3 , 2021
فارس نوشت: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که ۶۰ الی ۷۰ درصد مردم در مورد مسکن در رنج هستند. ان‌شا الله ساخت یک میلیون مسکن هرچه زودتر کلید بخورد. حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت ساخت یک میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000