پدافند هوایی توانست چتر خود را از ابتدای جنگ تا به امروز به خوبی بگستراند

پدافند هوایی توانست چتر خود را از ابتدای جنگ تا به امروز به خوبی بگستراند

امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری‌راد با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس امنیت فضای کشور را به خوبی تحت کنترل و نظارت داشت، گفت: پدافند هوایی در طول دوران دفاع مقدس توانست امنیت دو میلیون پرواز را به نحو مطلوبی برقرار کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ارتش، امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری‌راد معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به در پیش بودن دهم شهریور روز پدافند هوایی اظهار داشت: امسال وارد چهاردهمین سال تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌شویم.

وی افزود: پدافند هوایی به بیان مطهر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) اولویت اول نیروهای مسلح و خط مقدم دفاع از حیثیت، موجودیت و آبروی کشور است.

امیر سپهری‌راد گفت: پدافند هوایی در آغاز جنگ تحمیلی از اولین‌های فرماندهی و کنترل در کشور بود و توانست در طول هشت سال دفاع مقدس تأمین امنیت و ایمنی بیش از دو میلیون پرواز را در فضایی که آسمان کشور آتش به اختیار و ملتهب بود، انجام دهد؛ بدون اینکه کوچکترین اشکال و ایرادی و تهدیدی برای امنیت هوا و فضای کشور ایجاد شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: این نیرو توانست چتر پدافندی خود را از ابتدای شروع جنگ تحمیلی تا به امروز به خوبی بگستراند و در طول عملیات‌های مختلف دفاع مقدس، امنیت آسمان را برقرار کند.

وی تصریح کرد: حتی یک روز جریان صدور نفت و شریان‌های حیاتی اقتصاد کشور در دوران دفاع مقدس از کار نیفتاد و این به برکت حضور مؤثر پدافند هوایی و نیروی هوایی محقق شد. پدافند هوایی در طول دفاع مقدس با وجود اینکه سلاح و سامانه‌اش کمتر دیده می‌شد، توانست تأمین امنیت هوافضای کشور را به خوبی انجام دهد.

امیر سپهری‌راد در پایان گفت: تمامی اعلام خبر و خطرهایی که در دوران دفاع مقدس از صدا و سیما شنیده می‌شد، توسط مراکز کنترل و فرماندهی نیروی پدافند هوایی صورت می‌گرفت.

27215

پست بعدی

معاون رئیسی به دولتمردان: دندان طمع را بکشید/بدون جار و جنجال خدمت کنید

د آگوست 30 , 2021
ایلنا نوشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: کسی که در دولت است باید دندان طمع را بکشد و دنبال خدمت به مردم باشد. زیبنده نظام اسلامی نیست که برخی مدیران به گونه ای عمل کنند که الان در زندان باشند. سید محمد حسینی صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هشتم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000