«هزاره شعر» به تلویزیون می‌آید

«هزاره شعر» به تلویزیون می‌آید

برنامه «هزاره شعر» با اجرای علیرضا بهرامی، از دوشنبه (هشتم شهریورماه) هر هفته روی آنتن شبکه چهار خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «هزاره شعر» عنوان مجله ادبی است که دوشنبه شب ها به هزار توی شعر و ادبیات شیرین فارسی و تازه های شعر و ادبیات و نشر این حوزه می پردازد و همچنین نقد ادبی نشریات را مد نظر قرار داده است.

این برنامه به تهیه کنندگی احسان وحیدزاده در گروه ادب و هنر شبکه چهار تولید شده است و آیتم های گوناگونی از قبیل اخبار، معرفی تازه های نشر، معرفی کتاب، گزارش و … را شامل می شود و سعی در افزایش آگاهی و دانش مخاطبان در حوزه ادبیات دارد.

علیرضا بهرامی، مجری برنامه «هزاره شعر»، پیشتر اجرای «میز شعر» از برنامه «شب های هنر» شبکه چهار سیما را عهده دار بود که این برنامه هم به تهیه کنندگی احسان وحیدزاده، در نیمه دوم سال ۹۹ روی آنتن شبکه چهار سیما می رفت.

برنامه «هزاره شعر» از این هفته در جدول پخش شبکه چهار سیما قرار گرفته است و دوشنبه شب ها ساعت ۲۳ پخش می شود.

۵۸۵۸

پست بعدی

سقوط آزاد شاخص بورس در اولین ساعت معاملات

د آگوست 30 , 2021
شاخص بورس در شروع معاملات امروز هشتم شهریورماه با کاهش ۳۳ هزار واحدی، به ۱ میلیون و ۵۳۹ هزار واحد رسید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، شاخص کل بورس در ادامه روند نزولی دیروز، در نیم ساعت ابتدایی معاملات امروز (دوشنبه ۸ شهریور) با اُفت ۳۳ هزار و ۶۳۳ واحدی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000