ثریا قاسمی همبازی سیاوش طهمورث شد

ثریا قاسمی همبازی سیاوش طهمورث شد

ثریا قاسمی و صحرا اسداللهی به پروژه «پریسان» پیوستند و قرار است همبازی سیاوش طهمورث و فرهاد قائمیان شوند. موضوع این فیلم با کارگردانی کامبیز بابایی، قاچاق دارو در شرایط کرونایی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ثریا قاسمی، صحرا اسداللهی و شارمین علیمحمدی به گروه تولید فیلم «پریسان» با کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز بابایی پیوستند. در روزهای آینده دیگر بازیگران نیز به معرفی خواهند شد و با تکمیل گروه بازیگران و انجام تست گریم، به زودی فیلمبرداری در تهران آغاز خواهدشد.

پیش از این حضور بازیگرانی چون فرهاد قائمیان، شقایق فراهانی، مهدی کوشکی، لیندا کیانی، نادیا شادمان و سیاوش طهمورث در این فیلم قطعی شده است.

«پریسان» به نویسندگی علی مقدم و کامبیز بابایی به تلاش و فداکاری‌های کادر درمان و قاچاق دارو توسط مافیای این صنعت که این روزها به یکی از معضلات جامعه تبدیل شده، می‌پردازد.

ثریا قاسمی همبازی سیاوش طهمورث شد

۵۷۲۴۵

پست بعدی

تصمیم رهبری برای نخریدن واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس بهترین تصمیم بود

ی آگوست 29 , 2021
ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تصمیم مقام معظم رهبری در خصوص نخریدن واکسن کرونا بهترین تصمیم بوده است. حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور « شهیدان رجایی و باهنر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000