حال بازیگر «قهوه تلخ» وخیم است

5ff174538efc9_5ff174538efcc از سال گذشته ماجرای بیماری ماندانا سوری، بازیگر سریال قهوه تلخ هیاهویی به پا کرد و حالا انگار نه انگار!

در صفحه شخصی‌ ماندانا سوری نوشته شده است: «جا داره در اینجا از تک تک دوستانی که در مورد ایشون قضاوت می کردند همچنان در حال قضاوت ایشون هستند، دوستانی که دارایی و روح و روان ایشون رو به تاراج بردند تشکر کنیم …. امیدوارم خداوند بهشون آگاهی لازم رو بدهد …علی الخصوص از دوستان مرکز بیمه هنرمندان «صندوق اعتباری هنر» که یکسال است خانم سوری را مضحکه کرده اند و همچنان ایشون رو بیمه نکردند. که همین مورد یکی از دلایلیست که با اینکه دوستان و همکاران و هموطنان بر خلاف میل خانم سوری به ایشون لطف کردند و ایشون شرمنده هموطنانشون شده اند؛اما نشد که به صورت مداوم بطور آزاد و غیر بیمه ای (بخاطر مبلغ زیاد داروها) دارو تهیه کنند»

آخرین خبر این است که ماندانا سوری به علت تشدید بیماری‌اش در بیمارستان بستری شده. طی سال گذشته چند پروژه به او قول همکاری دادند اما حرف‌شان عملی نشده و این بازیگر همچنان با مشکلات زیادی در کنار بیماری‌اش مواجه است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

موافقت حماس با برگزاری انتخابات فلسطین به صورت متوالی

ی ژانویه 3 , 2021
سیاسی/ بین الملل منابع فلسطینی اعلام کردند، حماس از شرط خود برای برگزاری همزمان انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان و شورای قانونگذاری فلسطین صرف نظر کرده و پس از تضمین های عربی و بین المللی با برگزاری متوالی آنها موافقت کرد. وصفی قبها، از رهبران جنبش حماس به خبرگزاری آناتولی گفت، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000