تمدید فرصت نام‌نویسی کارشناسی ارشد پزشکی

تمدید فرصت نام‌نویسی کارشناسی ارشد پزشکی

مهر نوشت: فرصت دوباره برای انتخاب رشته و ویرایش فرم برای داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ از یکشنبه ۷ شهریورماه ارائه می شود.

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ در چهار نوبت صبح و عصر روزهای ۳۱ تیر و ۱ مرداد در ۳۵ دانشگاه علوم پزشکی شامل ۴۰ حوزه امتحانی در قالب ۴۳ رشته و ۱۰ مجموعه رشته برگزار شد.

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ روز ۳۱ مردادماه اعلام شد و داوطلبان مجاز تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۴ شهریور فرصت داشتند انتخاب رشته کنند.

در این آزمون تعداد ۷۲ هزار و ۸۱۵ نفر ثبت نام کرده بودند که تعداد ۴۶ هزار و ۳۱۶ نفر در آزمون شرکت کردند و ۲۶ هزار و ۴۹۹ نفر (معادل ۳۶ درصد) غایب بودند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی فرصت مجددی برای داوطلبان مجاز در این آزمون ارائه کرده است و تمامی داوطلبان مجاز به همراه داوطلبان گروه استعداد درخشان از یکشنبه ۷ شهریور ماه فرصت دارند فرم انتخاب رشته را تکمیل یا ویرایش کنند.

داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ می‌توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir نسبت به انتخاب رشته / محل خود اقدام کنند.

ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ تعداد ۴۰۲۷ نفر است که از این میان ۹۸۶ نفر ظرفیت شهریه پرداز و ۳ هزار و ۴۱ نفر ظرفیت عادی است.

47231

پست بعدی

کتابی که حمیدرضا صدر وصیت کرده بود پس از مرگش منتشر شود

ش آگوست 28 , 2021
کتاب زندگینامه خودنوشت زنده‌یاد حمیدرضا صدر به نام «از قیطریه تا اورنج کانتی» در نشر چشمه منتشر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کتاب با عنوان فرعی «وقایع نگاری یک مرگ از پیش تعیین شده» در چهلمین روز درگذشت این مفسر سینما و فوتبال روانه بازار کتاب شد. در قسمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000