پایش ۵۵۵ هزار نفر در مرزها/ حدود ۸۰ هزار تست فوری از مسافران گرفته شد

پایش ۵۵۵ هزار نفر در مرزها/ حدود ۸۰ هزار تست فوری از مسافران گرفته شد

ایسنا نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از غربالگری و پایش سلامت ۵۵۵ هزار و ۹۱۴ مسافر ورودی در مبادی مرزی رسمی کشور به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا خبر داد.

مهدی ولی پور ضمن تاکید بر تداوم اجرای طرح کنترل بهداشتی مسافران در مبادی مرزی کشور گفت: این طرح با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ماه های گذشته انجام شده و همچنان ادامه دارد که از ٢٠ اسفندماه ۹۹ تا صبح امروز (۴ شهریور ماه) ۵۵۵ هزار و ۹۱۴ نفر از مسافران کنترل و غربالگری شده اند.

وی افزود: در این مدت ۷۹ هزار و ۸۲۷ مورد تست فوری و ۶۱ هزار و ۱۹۵ مورد تست پی سی آر از مسافران مشکوک به کرونا گرفته شده است و ۲۱۰ نفر از مسافران نیز به صورت موقت قرنطینه شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر رئیس سازمان امداد و نجات گفت: این طرح با مشارکت ۴۷۱ نیروی عملیاتی در ١۶ استان در حال اجراست.

۴٧٢٣٧

پست بعدی

چرا «سیاه باز» به جشنواره فیلم فجر راه پیدا نکرد؟

پ آگوست 26 , 2021
حمید همتی کارگردان فیلم سینمایی «سیاه باز» معتقد است که این فیلم بخاطر سیاست‌های جشنواره موفق نشده به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «سیاه باز» با کارگردانی حمید همتی، در بین صد اثر ارسال شده به سی ونهمین جشنواره فیلم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000