تکذیب خبر درگذشت خواننده تیتراژ «مختارنامه»

تکذیب خبر درگذشت خواننده تیتراژ «مختارنامه»

ایسنا نوشت: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: خبرهای منتشر شده در فضای مجازی از فوت خواننده‌ی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا صحت ندارد.

محمدحسین زندویان اظهار کرد: از دیروز خبرهایی مبنی بر فوت شَروه‌خوان بوشهری و خواننده‌ی لالایی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر شده است.

وی ادامه داد: این خبر سراسر کذب است چرا که خواننده اصلی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه «صدیقه بحرانی» است، اما در خبرها خواننده را «سهیلا خواجه» معرفی کرده‌اند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: هر دو بانوی شَروه‌خوان و مرثیه‌خوان اهل بیت بوشهری، در قید حیات هستند.

سهیلا خواجه در چند نمایش و تئاتر همکاری داشته و در بین اهالی تئاتر به یک چهره شناخته شده تبدیل شده بود، ایشان با انتشار پیامی در وضعیت واتس‌اپی خبر فوت خود را تکذیب کرده‌اند.

۵۸۵۸

پست بعدی

حمایت ویژه مشاور رهبر انقلاب از ۲ وزیر پیشنهادی رئیسی

چ آگوست 25 , 2021
ایرنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که افراد انقلابی و کارآمد برای کابینه معرفی شده اند گفت: رییس جمهوری در معرفی کابینه، دقت شایسته و تلاش‌های ارزشمندی به عمل آورده است. علی اکبر ولایتی با اشاره به کابینه معرفی شده از سوی رییس جمهوری به مجلس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000