اعتراض نماینده سبزوار به شمردن دندان اسب پیش‌کشی

اعتراض نماینده سبزوار به شمردن دندان اسب پیش‌کشی

نماینده سبزوار به اظهارات نماینده شازند پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جریان سومین روز از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم علی اصغر عنابستانی در تذکری در پاسخ به احمدی بیغش که او را متهم به بی عهدی کرده بود گفت: آقای احمدی بیغش من را به بی عهدی متهم کرده بودند که لازم است این اخطار و توضیح را بدهم چراکه در صدا و سیما و بخش 20 و 30 هم به این موضوع حاشیه‌ای کوچک هم پرداخته شده بود و امیدوارم به این توضیحات من هم توجه کنند.

او ادامه داد: طبق قانون آئین داخلی مجلس برای هر وزیر دو موافق و دو مخالف به قید قرعه مجاز به سخنرانی است که اسم این بنده حقیر هم برای صحبت در مخالفت با وزیر در این قرعه کشی ثبت شد. آقای احمدی بیغش از من خواست که تمام وقتم را به او بدهم اما من گفتم باید صحبت کنم و ببینم مطالب خودم چقدر زمان می‌برد و من حدودا 11 دقیقه از زمان را استفاده کردم و بیش از 3 دقیقه برای آقای احمدی بیغش باقی ماند. هرچند دندان‌های اسب پیش‌کشی را نمی‌شمارند اما آقای احمدی‌بیغش شمرد و آن مطالبی را که پسندیده نبود از پشت تریبون مطرح کردند.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

آقای نماینده مجلس قهر کرد /اتفاق عجیب درحاشیه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی

لازم به ذکر است روز گذشته احمدی بیغش نماینده جنجالی شازند بخشی از وقت عنابستانی را درخواست کرد تا در مخالفت با «امیرعبدالهیان» وزیر پیشنهادی امورخارجه نطقی ایراد کند. اما علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار که قرار بود ۱۰ دقیقه از زمانش را به نماینده شازند بدهد گویا صحبت‌هایش پشت تریبون گل انداخت و بیشتر از نیمی از وقت را خودش استفاده کرد. همین موضوع موجب شد تا وقتی احمدی‌بیغش پشت تریبون قرار گرفت به جای مخالفت با وزیر لب به اعتراض از همکارش باز کند. او گفت: اگر می‌خواستید این مقدار به من وقت بدهید چرا اصلا آن را واگذار کردی خب همه وقت را خودت صحبت می‌کردی» او همچنین خطاب به هیات رئیسه گفت: « من در این مدت نمی توانم حرفهایم را بزنم و ترجیچ می دهم دلایل مخالفتم را به رسانه‌ها بدهم».

216216

پست بعدی

سردار جلالی: درگیر شش مدل جنگ سایبری هستیم

د آگوست 23 , 2021
ایسنا نوشت: رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه درگیر شش مدل جنگ سایبری هستیم اظهار کرد: از منظر پدافند غیرعامل، تضمین تداوم کارکردهای اساسی فضای سایبری کشور و ضرورت آمادگی در برابر تهدیدات دو ضرورت حیاتی در حوزه زیرساختهای ارتباطی است. سردار غلامرضا جلالی در نشستی با مسئولان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000