یک مدرسه در فولادشهر به دلیل انفجار تخریب شد/ عکس

یک مدرسه در فولادشهر به دلیل انفجار تخریب شد/ عکس

سرپرست اداره آموزش و پروش فولادشهر علت حادثه انفجار مدرسه را نشت گاز عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، درپی حادثه انفجار در مدرسه غیردولتی دانش ،سرپرست اداره آموزش و پروش فولادشهر با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه نشت گاز علت حادثه انفجار در دبیرستان غیردولتی دانش فولادشهر بوده است، اظهار داشت: در ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه انفجار در دبیرستان غیر دولتی دانش به وقوع پیوست که در این حادثه سرایدار و ۳ نفر از اعضا خانواده ایشان مصدوم و برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

یک مدرسه در فولادشهر به دلیل انفجار تخریب شد/ عکس

آریان‌فر افزود : دبیرستان غیر دولتی دوره دوم متوسطه دانش، دارای ۹ باب کلاس درس و ظرفیت پذیرش ۲۰۰ دانش آموز را داراست.

وی گفت: در حال حاضر دو نفر از مصدومان حادثه از بیمارستان مرخص شدند و دو نفر دیگر تحت درمان هستند و به زودی علت نهایی بروز حادثه و جزییات آن از سوی کارشناسان اعلام خواهد شد.

۲۳۵۲۳۱

پست بعدی

ادامه واکنش ها به حضور یک فرمانده نظامی اهل سنت در رأس نیروی دریایی ارتش

ج آگوست 20 , 2021
ایرنا نوشت: امام جمعه سنندج گفت: انتصاب دریادار "شهرام ایرانی" به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی توسط رهبری، دریچه‌ای روشن برای بکارگیری اهل سنت به ویژه کردستانی‌ها در مسوولیت‌های مهم است. ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: این انتصاب ارزشمند از جانب رهبری، الگویی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000