هشدار استاندارد تهران درباره شیر فاسد در بازار

هشدار استاندارد تهران درباره شیر فاسد در بازار

اداره‌کل استاندارد تهران در پی مشاهده شیرفرادمای ۲۰۰ سی سی فاسد با برند پگاه تهران، به شهروندان اعلام کرد که این شیر غیراستاندارد است و از مصرف آن خودداری شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از اداره‌کل استاندارد تهران، شیر فرادما، مطابق استاندارد، شش ماه تاریخ مصرف دارد و در این مدت باید شکل اولیه خود را حفظ کند؛ درحالیکه بازرسان استاندارد شیرفرادمای ۲۰۰ سی سی پگاه تهران که دوفاز شده بود، با شماره سریال ۱۶/۱۷۵۰۵ به تاریخ تولید ۲۴ تیر ۱۴۰۰ و انقضای ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰، در سطح بازار مشاهده کردند.

اداره‌کل استاندارد تهران ضمن هشدار به هموطنان در خصوص توجه به عدم استفاده از این شیر، با شرکت شیر پگاه تهران برخورد و مراتب را مطابق قانون پیگیری خواهد کرد.

223227

پست بعدی

فرمانده کل سپاه: انسان‌های وطن‌فروش و خائن که به غرب لبخند می‌زنند در ایران جایگاهی ندارند

د آگوست 16 , 2021
شبکه خبر نوشت: فرمانده کل سپاه گفت: انسان‌های وطن‌فروش و خائنی که به غرب لبخند می‌زنند و صدایشان پژواک صدای غرب و آمریکا است، بدانند که در کشور ما جایگاهی ندارند. سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000