درخواست انجمن بازیگران سینمای ایران برای واکسیناسیون

 درخواست انجمن بازیگران سینمای ایران برای واکسیناسیون

انجمن بازیگران سینمای ایران اتخاذ و اعلام برنامه‌ای فوری برای ورود واکسن کرونا به کشور را ضروری شمرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انجمن بازیگران سینمای ایران، یکی از بخش‌های زیرمجموعه نهاد صنفی خانه سینما در بیانیه‌ای خواهان اتخاذ و اعلام برنامه‌ای فوری، مشخص و واقعی برای ورود واکسن و درمان درد و رنج و مصائب مردم سرزمین‌مان شد.

در بخشی از این بیانیه می‌خوانیم: «جامعه هنری کشور در کنار همه مردم ایران این روزهای پُردرد و رنج را فراموش نخواهند کرد. انجمن بازیگران سینمای ایران ضمن تسلیت به همه خانواده‌های داغدار از جمله خانواده ده‌ها تن از دست‌اندرکاران سینما که قربانی بی‌واکسنی و کمبودهای بی‌شمار امکانات درمانی شده‌اند خواهان اعلام برنامه‌ای فوری و مشخص و واقعی برای ورود واکسن و برنامه‌ای دقیق در مورد استفاده از امکانات لازم پزشکی برای مقابله با این بیماری مرگبار و درمان درد و رنج و مصائب مردم این سرزمین است.»

۵۸۲۵۹

پست بعدی

رییسی خبر از محدودیت‌های جدید و جدی داد/ فردا ابلاغ خواهد شد

ج آگوست 13 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیسی گفت: جزئیات محدودیت‌های جدی و جدید در ترددها، کسب و کار، مسائل فرهنگی، آموزش‌ و ادارات دولتی فردا تصمیم گیری و ابلاغ خواهد شد. رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: امروز جلسه‌ای در حضور رئیس جمهور برگزار و تصمیمات مهمی گرفته شد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000