دستورات مهم رهبر انقلاب به هیات ها و عزاداران حسینی

دستورات مهم رهبر انقلاب به هیات ها و عزاداران حسینی

رهبر انقلاب برگزارکنندگان جلسات و آحاد شرکت‌کنندگان مجالس عزای حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام را به رعایت ضوابط و فاصله‌ها توصیه و تأکید کردند: نگذارید مجالس حسینی موجب شیوع بیماری و مایه طعنه مخالفان و دشمنان شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در سخنانی تلویزیونی، مجالس عزای حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام را مایه برکت و جلب رحمت الهی دانستند و افزودند: ملت و کشور به این مجالس با برکت احتیاج دارد اما در برگزاری آنها باید شیوه‌نامه‌ها با کمال دقت و شدت مراعات شود.

>>>> بیشتر بخوانید؛ دستور قاطع رهبر انقلاب برای واردات و تولید سریع واکسن کرونا

ایشان برگزارکنندگان جلسات و آحاد شرکت‌کنندگان را به رعایت ضوابط و فاصله‌ها توصیه و تأکید کردند: نگذارید مجالس حسینی موجب شیوع بیماری و مایه طعنه مخالفان و دشمنان شود.

27215

پست بعدی

اعلام نامزدهای نهایی جایزه پوشکین

چ آگوست 11 , 2021
ایرنا نوشت: نامزدهای نهایی کسب جایزه ادبی خانه پوشکین برای بهترین اثر انگلیسی درباره روسیه، معرفی شدند. جایزه ادبی خانه پوشکین در لندن که از سال ۲۰۱۳ هرساله به بهترین اثر غیرداستانی که به زبان انگلیسی درباره روسیه نوشته شده باشد، اهدا می‌شود، نامزدهای سال ۲۰۲۱ خود را شناخت. ۶ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000