اختلاف بین رئیسی و مخبر بر سرتیم اقتصادی کابینه /چه کسانی فرزین را کنار زدند؟

اختلاف بین رئیسی و مخبر بر سرتیم اقتصادی کابینه /چه کسانی فرزین را کنار زدند؟

اقتصادآنلاین نوشت: به علت مقاومت مخبر خصوصا در مخالفت با وزیر اقتصاد پیشنهادی یعنی آقای زاهدی وفا و رییس سازمان برنامه و بانک مرکزی که نیاز به تایید مجلس ندارند، ارسال لیست کابینه به تاخیر افتاده است.

اخبار موثق رسیده نشان می‌دهد پس از تغییرات دقیقه ۹۰ رییسی در لیست وزرای اقتصادی که بدون هماهنگی مخبر انجام شده بود، قرار بود ۱۰ صبح امروز لیست کابینه به مجلس ارایه شود.

اما با مقاومت مخبر خصوصا در مخالفت با وزیر اقتصاد پیشنهادی یعنی زاهدی وفا، رییس سازمان برنامه و بانک مرکزی که نیاز به تایید مجلس ندارند، ارسال لیست کابینه به تاخیر افتاده است.

حتی مخبر با انتشار حکم معاون اولی خودش هم مخالفت کرده و اعلام کرده که با این افراد نمی شود اقتصاد کشور را در شرایط بحرانی فعلی مدیریت کرد.

گزینه مخبر برای وزارت اقتصاد، محمدرضا فرزین بود اما اطرافیان ابراهیم رییسی با بهانه‌های واهی فرزین را از لیست کنار گذاشتند. این درحالیست که برنامه اقتصادی دولت رییسی را هم محمدرضا فرزین نوشته بود!

27215

پست بعدی

خبر جدید از زمان ارائه لیست وزیران پیشنهادی رئیسی به مجلس

ی آگوست 8 , 2021
ایرنا نوشت: سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: تاکنون لیست وزیران پیشنهادی دولت به مجلس ارائه نشده است و اخبار منتشر شده در این باره گمانه زنی است. سید نظام الدین موسوی، درباره لیست وزیران پیشنهادی گفت: در برخی خبرها گفته شده بود که قرار است امروز یکشنبه اسامی وزیران پیشنهادی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000