جهانگیری: اسرائیل آدم می‌فرستاد داخل نفت کش ما و آن را منفجر می‌کرد

جهانگیری: اسرائیل آدم می‌فرستاد داخل نفت کش ما و آن را منفجر می‌کرد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: هیچ کس از ما نپرسید که چگونه نفت فروختید؟ ترامپ ایستاد و نگذاشت یک بشکه نفت فروخته شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در نشست مدیران ارشد دولت تدبیر و امید در سالن اجلاس سران گفت: هیچ کس از ما نپرسید که چگونه نفت فروختید؟ ترامپ ایستاد و نگذاشت یک بشکه نفت فروخته شود و به ۱۲ نفت کش ما آسیب زده و منفجر کردند اسرائیل آدم می‌فرستاد داخل نفت کش ما و آن را منفجر می‌کرد هیچ کس نگفت پول نفت چگونه جابه‌جا می‌شد.

>>>بیشتر بخوانید؛

کنایه جهانگیری به نوار پخش کردن احمدی نژاد علیه لاریجانی و برادرش /روحانی گنجینه اسرار است /هیچ کس از ما نپرسید که چگونه نفت فروختید؟

او افزود: اگر صنعت پتروشیمی و فولاد و مس نبود، ارز کشور هم تامین نمی‌شد و ممکن بود نقشه دشمن موفق شود. در دوران جنگ اقتصادی هیچ کارخانه‌ای به دلیل نرسیدن مواد اولیه، تعطیل نشد، اما کسی نپرسید پتروشیمی چگونه فروش رفت. بانک‌ها، کشتی‌ها و بنادر ایران تحریم بود اما ما سالی ۱۳۰ میلیون تن کالا از بنادر دنیا وارد می‌کردیم.

27219

پست بعدی

ماجرای تاکید روحانی بر استفاده از کلمه علی برکت الله

د آگوست 2 , 2021
حسن روحانی رئیس جمهور گفـت: کلمه علی برکت الله را جبرائیل به رسول خداوند در معراج آموخت. امیرالمومنین با علی برکت الله در جنگ ها پیروز می‌شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه) در نشست با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید که در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000