انتقاد شهید رجایی از پذیرایی متنوع مهمانسرای حرم امام رضا(ع)

انتقاد شهید رجایی از پذیرایی متنوع مهمانسرای حرم امام رضا(ع)

روزنامه کیهان در مطلبی بخشی از خاطرات شهید رجایی را در حوزه ساده زیستی او منتشر کرده است.

در بخشی از این نوشته آمده است:

«…یادم هست اولین سفری که درهنگام نخست وزیری رفتم مشهد،آنجا برای مردم توی صحن سخنرانی کردم و شدید از اینکه ما مدافع مستضعفین هستیم، حرف زدم.ظهر بود… بعد رفتیم داخل مهمانسرا، سفره پهن کرده بودند که ناهار بدهند. وقتی آنجا پای سفره نشستم، دیدم که پلو و خورشت و نوشابه و میوه و ماست و انواع خوراکی‌ها بود. آنجا از خودم پرسیدم که آیا تو آن حرف هایی که به آنها می‌گفتی (سخنرانی در صحن) را راست می‌گفتی؟ یا این کاری که اینجا داری می‌کنی؟ این بود که اصرار کردم سفره را از آن رنگین بودند، بیرون بیاورند. حقیقتش این است حالا که ما سِمت داریم و پست داریم، چون می رویم با مردم صحبت می‌کنیم و می گوییم ان‌شاالله درست می شود، اگر ندارید، صبر کنید و طاقت بیاورید … خب، این درست نیست که ما خودمان کمتر از همه طاقت داشته باشیم…»

23302

پست بعدی

منصور ارضی: روحانی بلیت سفر به مغولستان را ارزان کرد تا مردم کربلا نروند

د آگوست 2 , 2021
جمهوری اسلامی نوشت: منصور ارضی، از مداحان تهران، دیروز در همایش مجازی هیأت‌های برگزیده کشور گفت که از برگزار نشدن هیأت در سال گذشته استغفار کنید که چرا کوتاه آمدید. امسال راهکار را بلد شدیم، اجازه بدهید تمام مردم خادم امام حسین شوند و از آنها برای فضاسازی هیأت‌ها و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000