دریادار سیاری: توسعه سواحل مکران برگرفته از شاخصه های مدیریت جهادی بود

دریادار سیاری: توسعه سواحل مکران برگرفته از شاخصه های مدیریت جهادی بود

ایرنا نوشت: معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان این که در مدیریت جهادی، عزم راسخ، هدفگذاری، دقت عمل، جدیت، تلاش و پشتکار با هم تجمیع شده است، گفت: توسعه سواحل مکران برگرفته از شاخصه های مدیریت جهادی بود.

دریادار حبیب‌الله سیاری روز یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان یاس فاطمی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: تفاوت عمده مدیریت با مدیریت جهادی در این است که در مدیریت جهادی، عزم راسخ، هدفگذاری، دقت عمل، جدیت، تلاش و پشتکار با هم تجمیع شده است و نتیجه آن مدیریت جهادی است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر احیای روحیه مبتنی بر مدیریت جهادی در سطح کشور تاکید کردند، افزود: اگر بخواهیم در این حوزه مصداقی بیاوریم می‌توانیم به توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی در چند سال گذشته اشاره کنیم.

سیاری با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی بر مبنای تدبیر، انگیزه و همت مضاعف شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ما سواحل مکران را در شرایطی توسعه دادیم که بسیاری از مسائل از قبل برای این منطقه پیش‌بینی نشده بود.

وی افزود: قطعا عزم راسخ، جدیت، خواستن، تدبیر کردن و تلاش مضاعف شما عزیزان سبب ساخته شدن این پروژه در کمترین زمان ممکن شد و این برگرفته از همان مدیریت جهادی است که رهبر انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید داشته و دارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش تعامل و همکاری سازنده بین سازمان‌ها از دیگر موارد پیشرفت و توسعه عنوان کرد و گفت: به جای موازی کاری و محکوم کردن یکدیگر و فرستادن امواج منفی اکر دست در دستان هم بگذاریم و با وحدت و همدلی پیش برویم و مجموعه توانمندی‌هایمان را پای کار بیاوریم قطعا سریعتر به نتیجه خواهیم رسید.

در جریان ساخت ساختمان یاس فاطمی این تعامل و همکاری ارزشمند محقق شد.

سیاری با تاکید بر اینکه پروژه باید برنامه‌ریزی لازم را جهت اجرایی شدن داشته باشد، تصریح کرد: قطعا کار بدون برنامه‌ریزی مناسب و دقیق خوب پیش نخواهد رفت؛ اما پروژه و فعالیتی که متناسب با برنامه‌ریزی دقیق باشد بسترساز توسعه و پیشرفت کشور است.

وی از دیگر مواردی که سبب انجام کارهای مدیریتی سازنده و مطلوب می‌شود را داشتن نیت خالصانه و بدون شائبه عنوان کرد.

27219

پست بعدی

بررسی ماجرای تحریم اسرائیل توسط ورزشکاران ایرانی

ی آگوست 1 , 2021
ایسنا نوشت: «عملیات المپیک» نام تازه‌ترین مستند خانه تولیدات جوان است که از آنتن شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این مستند دو قسمتی نخستین تجربه تهیه کنندگی امید طهرانی و اولین تجربه حسین الهام در مقام کارگردانی است. «عملیات المپیک» سعی کرده با نگاهی همه جانبه به مساله تحریم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000