اکران نسخه مرمت‌شده ۶ فیلم خاطره‌انگیز و قدیمی سینمای کودک ایران

اکران نسخه مرمت‌شده ۶ فیلم خاطره‌انگیز و قدیمی سینمای کودک ایران

نسخه مرمت شده شش فیلم قدیمی سینمای کودک و نوجوان ایرانی از جمله «شهر موش‌ها»، «نیاز» و «دزد عروسک‌ها» در اصفهان به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نسخه مرمت شده ۶ فیلم سینمایی ماندگار سینمای کودک و نوجوان در برنامه «مروری بر آثار سینمای کودک» از شنبه ۹ مرداد در شهر اصفهان روی پرده خواهد رفت.

با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان امروزی با سینمای موفق چند دهه قبل و در استقبال از سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، تعدادی از فیلم‌های پر مخاطب قدیمی، به همت بنیاد سینمایی فارابی اسکن و مرمت شدند تا با کیفیت عالی صدا و تصویر دوباره روانه پرده سینماها شوند.

در این برنامه، شنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۸ در سالن سوره شهر اصفهان به ترتیب فیلم‌های زیر روی پرده خواهند رفت:

شنبه ۹ مرداد: شهر موش‌ها (مرضیه برومند- محمدعلی طالبی)

شنبه ۱۶ مرداد: دزد عروسک‌ها (محمدرضا هنرمند)

شنبه ۲۳ مرداد: نیاز (علیرضا داوودنژاد)

شنبه ۶ شهریور: هم‌بازی (غلامرضا رمضانی)

شنبه ۱۳ شهریور: رنگ خدا (مجید مجیدی)

شنبه ۲۰ شهریور: مربای شیرین (مرضیه برومند)

برنامه «مروری بر آثار سینمای کودک»، به همت دفتر دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، بنیاد سینمایی فارابی، شهرداری و حوزه هنری استان اصفهان برگزار می‌شود.

۵۷۵۷

پست بعدی

افشای داستانی شوم درباره باب راس و برنامه «لذت نقاشی»

چ جولای 28 , 2021
ایسنا نوشت: مستند جدیدی درباره باب راس که از او به عنوان بزرگ‌ترین معلم نقاشی جهان یاد می‌شود، به زودی از طریق نتفلیکس عرضه خواهد شد. این مستند با عنوان «اتفاق‌های خوب، خیانت و طمع» به کارگردانی جاشوا روفه، روایتی است از ناگفته‌هایی از زندگی باب راس، خالق برنامه تلویزیونی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000