تصادف در خط ویژه؛ برخورد اتوبوس بی‌آرتی با عابر پیاده/ عکس

تصادف در خط ویژه؛ برخورد اتوبوس بی‌آرتی با عابر پیاده/ عکس

فارس نوشت: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت جزئیات برخورد اتوبوس بی آرتی با عابر پیاده در خط ویژه را تشریح کرد.

سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از وقوع یک فقره تصادف جرحی بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس بی آرتی با یک نفر عابر پیاده در مسیر شرق به غرب رسالت – دردشت خبر داد.

تصادف در خط ویژه؛ برخورد اتوبوس بی‌آرتی با عابر پیاده/ عکس

سرهنگ مومنی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در مسیر شرق به غرب رسالت – دردشت بلافاصله کارشناسان پلیس راهور پایتخت به همراه تیم اورژانس در محل حادثه حاضر و در بررسی های اولیه مشخص شد که این تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و عابر پیاده به وقوع پیوسته که علت اصلی این حادثه حضور و آمدن ناگهانی عابر پیاده در خط ویژه این مسیر بوده است.

وی با بیان اینکه با حضور عوامل اورژانس فرد مصدوم به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد از عابران پیاده در خواست کرد: با توجه به طول و وزن بالای وسایل نقلیه عمومی و به جهت اینکه در حین ترمز کردن نیاز به فاصله بیشتری نسبت به وسایل نقلیه سبک تر دارند از پریدن، دویدن و حضور ناگهانی در خطوط ویژه جدا خودداری کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

۴۷۲۳۷

پست بعدی

نامزدهای اولیه جایزه بوکر ۲۰۲۱ اعلام شد

س جولای 27 , 2021
ایبنا نوشت: نامزدهای اولیه جایزه بوکر سال ۲۰۲۰ اعلام و سیزده نویسنده برای به دست آوردن جایزه ۵۰ هزار پوندی با هم رقابت می‌کنند. کازوئو ایشی‌گورو، نویسنده ژاپنی-انگلیسی برنده نوبل ادبیات سال ۲۰۱۷ و برنده پیشین بوکر در میان نامزدهای اولیه قرار گرفت. فهرست نامزدهای اولیه جایزه بوکر اعلام شد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000