امیر حاتمی: جامعه‌ای که در آن روح شهادت نباشد، به سوی زوال پیش می‌رود

امیر حاتمی: جامعه‌ای که در آن روح شهادت نباشد، به سوی زوال پیش می‌رود

مهر نوشت: وزیر دفاع گفت: اگر حقیقت ناب شهید و فرهنگ شهادت در عرصه‌های مختلف در جامعه متبلور شود، پیش روندگی و اعتلای آرمان اسلام و انقلاب و پیشرفت‌های ملی بیش از پیش تضمین می‌شود.

آیین رونمایی از کتاب تبسم وصل (برگرفته از زندگی نامه شهید امیر حاج امینی) با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی و وحید حاج امینی برادر شهید امینی در صنایع شهید امینی مجموعه سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع برگزار شد.

امیر حاتمی در این مراسم با بیان اینکه شهداء ستارگان درخشانی هستند که عالم از وجودشان روشن است، گفت: با این ستاره‌های درخشان می‌توان راه را پیدا کرد.

وی با تأکید بر تدوین زندگی نامه شهداء و تاثیر شگرف آن در جامعه، یادآور شد: اگر جنبه‌های حقیقی شخصیت شهداء و نقششان در استقلال و اقتدار ملی به درستی ترسیم گردد، آیندگان و نسل‌های آینده از آن به بزرگی یاد خواهند کرد.

وزیر دفاع خاطر نشان کرد: اگر حقیقت ناب شهید و فرهنگ شهادت در عرصه‌های مختلف در جامعه متبلور گردد، پیش روندگی و اعتلای آرمان اسلام و انقلاب و پیشرفت‌های ملی بیش از پیش تضمین خواهد شد.

امیر حاتمی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و نیز ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را یک تکلیف دانست و افزود: جامعه‌ای که در آن روح ایثار و شهادت نباشد، یک جامعه‌ی بی روح و بی حرکت بوده که به سرعت به سوی زوال پیش می‌رود.

وی ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهداء و ایثارگران، نگارش زندگی نامه شهداء و تلاش در جهت شناسایی شهداء و ایثارگران به نسل جوان جامعه را یک حرکت بسیار ارزنده و انقلابی خواند و یادآور شد: امروز معرفی اسوه‌هایی که با اهدای خون خود، استقلال، آزادی و عزت را برای نظام جمهوری اسلامی رقم زدند، حداقل کاری است که می‌توان انجام داد.

27215

پست بعدی

تصادف در خط ویژه؛ برخورد اتوبوس بی‌آرتی با عابر پیاده/ عکس

س جولای 27 , 2021
فارس نوشت: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت جزئیات برخورد اتوبوس بی آرتی با عابر پیاده در خط ویژه را تشریح کرد. سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از وقوع یک فقره تصادف جرحی بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس بی آرتی با یک نفر عابر پیاده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000