ابراهیم رئیسی با کدام مقام خارجی دیدار کرد؟

ابراهیم رئیسی با کدام مقام خارجی دیدار کرد؟

ایسنا نوشت: سید ابراهیم رئیسی در دیدار وزیر خارجه قطر گفت: ایران ثابت کرده که دوست و شریکی مطمئن و قابل اتکاء است

شیخ محمد بن عبدالرحمان آل‌ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر بعد از ظهر امروز یکشنبه در تهران با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت وگو کرد.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه دو ملت ایران و قطر، برادر دینی و شریک منطقه‌ای یکدیگر هستند، گفت: تهران به روابط با دوحه اهتمام ویژه‌ای دارد و اولویت سیاست خارجی دولت آینده همسایگان خواهند بود.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه ایران ثابت کرده که دوست و شریکی مطمئن و قابل اتکاء است، تاکید کرد: اطمینان داشته باشید که ایران خیرخواه همسایگان خود است.

رئیسی با بیان اینکه ریشه بروز ناامنی در منطقه را باید در خارج از آن جستجو کرد، اظهار داشت: راه‌حل استقرار امنیت پایدار و ثبات منطقه‌ای همکاری کشورهای منطقه بر اساس اعتماد متقابل سیاسی و نفی عملی دخالت بیگانگان در منطقه است.

وزیر خارجه قطر نیز در این دیدار با تبریک پیروزی رئیسی و رساندن سلام امیر قطر به وی، اظهار داشت: قطر به دنبال همکاری برای تحکیم روابط دو جانبه و نیز تلاش برای تامین امنیت منطقه با همکاری جمهوری اسلامی ایران است.

2727

پست بعدی

پایان تعطیلات بی‌فایده با رکوردشکنی ابتلا به کرونا با ۲۷ هزار بیمار جدید

ی جولای 25 , 2021
امروز بالاخره تعطیلات ۶ روزه دو استان مهم تهران و البرز تمام شد ولی در عین حال خبر رسید بیش از ۲۷ هزار مورد ابتلای جدید به کرونا در شبانه روز گذشته ثبت شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکلاتی که کرونا برای کشور ایجاد کرده گویی تمامی ندارد. حسن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000