تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت منوچهر مولایی

تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت منوچهر مولایی

مدیرکل دفتر موسیقی، در پیامی به مناسبت درگذشت منوچهر مولایی، این نوازنده را هنرمندی معرفی کرد که عاشقانه، فرهنگ موسیقیایی را میراث‌داری کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد اللهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در پی درگذشت منوچهر مولایی از نوازندگان و مدرسان برجسته موسیقی شیراز، پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در متن پیام تسلیت محمد اللهیاری آمده است:

«مرحوم منوچهر مولایی، نماینده خاندانی سربلند از موسیقی شیراز بود و با نوازندگی ساز تنبک و آموزش نغمه‌های اصیل، فرهنگ موسیقایی را عاشقانه، میراث‌داری کرده است. آثار سال‌های عمر زنده‌یاد مولایی در موسیقی و آموزش به یادگار می‌ماند.
این فقدان تلخ را به هنرمندان شریف شیراز و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم. روحشان شاد و یادگارهای هنری ایشان ماندگار باد.»

در این‌باره بیشتر بخوانید:

منوچهر مولایی درگذشت

پست بعدی

چرا آن‌چه برای «آرمین ۲afm» اتفاق افتاد، برای دیگر رپرها، نمی‌افتد؟

ی جولای 25 , 2021
«آرمین ۲afm»، خواننده موسیقی رپ، مدت زمانی طولانی‌ را صرف کرد تا سرانجام توانست مجوز دفتر موسیقی ارشاد را به دست بیاورد اما چرا این اتفاق برای دیگر خوانندگان رَپ هم نسل او، رخ نداد تا بسیاری‌شان از وطن آواره نشوند؟ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ناز شستم» و «دوباره برگرد» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000