مراکز واکسیناسیون در تعطیلات یک هفته‌ای باز هستند؟

مراکز واکسیناسیون در تعطیلات یک هفته‌ای باز هستند؟

مهر نوشت: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در ارتباط با فعالیت مراکز واکسیناسیون در تعطیلات ۶ روزه استان های تهران و البرز، توضیحاتی ارائه داد.

کیانوش جهانپور، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وضعیت مراکز واکسیناسیون در تعطیلات ۶ روزه استان‌های تهران و البرز چگونه خواهد بود، گفت: اغلب این مراکز دایر خواهند بود.

وی افزود: آن دسته از مراکز واکسیناسیون که به گروه‌های هدف پیامک زده اند، دایر و فعال خواهند بود.

به دنبال اعلام تعطیلی ۶ روزه در استان‌های تهران و البرز، افرادی که برای واکسن ثبت نام کرده و پیامک دریافت کرده اند، نگران تعطیلی مراکز واکسیناسیون هستند.

با توجه به توضیحات رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آن دسته از مراکز که پیامک ارسال کرده اند، دایر خواهند بود و هموطنان نباید نگران تعطیلی مراکز واکسیناسیون باشند.

47231

پست بعدی

دفاع روحانیِ اصلاح طلب از اصغر فرهادی

د جولای 19 , 2021
یک چهره اصلاح طلب در توییتی به برخی انتقادات به اصغر فرهادی واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی ابطحی چهره سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اصغر فرهادی کارگردان سینما در توییتر نوشت: ظلم به هنر، مردم و جامعه است که از یک فیلمساز ایرانی تراز اول، انتظار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000