ادعای تایید نشده یک پزشک: امیکرون به ایران آمد

 ادعای تایید نشده یک پزشک: امیکرون به ایران آمد

فناور واکسن کرونای برکت می‌گوید اولین مورد ابتلا به امیکرون را در ایران شناسایی کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، دکتر عبدلی، دانشیار گروه ویروس شناسی پاستور و فناور واکسن برکت در اینستاگرام خود اعلام کرد که اولین مورد کووید-۱۹ با واریانت امیکرون در ایران، در آزمایشگاه ایشان و با یک کیت ایرانی تشخیص داده شده است. از طرفی به‌گزارش تسنیم حمیدرضا جماعتی دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا درباره اخباری مبنی بر ورود ویروس اُمیکرون به کشور گفت: در کشور در انستیتو پاستور و سه مرکز دیگر، بررسی‌هایی صورت گرفته و ورود اُمیکرون به کشور رسما توسط وزیر بهداشت اعلام خواهد شد.

گفتنی‌ست پیگیری‌های خبرآنلاین نشان می‌دهد صبح امروز در وزارت بهداشت جلسه‌ای برای تایید یا عدم تایید شناسایی سویه امیکرون در ایران تشکیل شده است.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

گریم بسیار متفاوت باران کوثری در «بی همه‌چیز»/ عکس

ی دسامبر 19 , 2021
باران کوثری در فیلم سینمایی «بی همه‌چیز» با گریمی بسیار متفاوت نسبت به آثار پیشینش دیده می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «بی‌ همه‌چیز» نام درامی اجتماعی به کارگردانی محسن قرایی، نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم که اقتباسی آزاد از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000