«منبعِ» ایرانی برگزیده جشنواره بروکلین شد 

«منبعِ» ایرانی برگزیده جشنواره بروکلین شد 

فیلم کوتاه «منبع» به کارگردانی مجتبی پورعبدالله و با بازی نادر فلاح، ابوالفضل صفی‌خانی، حمیدرضا تجریشی و محمدمهدی برقی‌زاده از بیست‌وچهارمین دوره جشنواره بروکلین جایزه برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «منبع» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مجتبی پورعبدالله برنده‌ جایزه spirit award از بیست‌وچهارمین دوره جشنواره بروکلین شد.

طبق اعلام روابط‌عمومی این پروژه، «منبع» تنها فیلم ایرانی راه‌یافته به این دوره از جشنواره بروکلین بود و با ۳۸ فیلم دیگر این جشنواره به رقابت پرداخت.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه با بازی نادر فلاح، ابوالفضل صفی‌خانی، حمیدرضا تجریشی و محمدمهدی برقی‌زاده آمده است: «یکی از تفریحات ابوالفضل و مسعود، مخفیانه شنا کردن در منبع آبی است که روی پشت بام ساختمان‌شان قرار دارد تا این که یک‌بار در این موقعیت در تقابل با محمد قرار می‌گیرند.»

۵۸۲۵۹

پست بعدی

افزایش دوباره ابتلا و فوتی‌های کرونا در کشور/ ۱۸۲ بیمار جان باختند

د جولای 12 , 2021
ایسنا نوشت: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۲۰هزار و ۸۲۹ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۸۲ تن نیز در همین بازه زمانی جان خود را از دست دادند. تا کنون ۴ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۵۴۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000