هشدار روحانی به مردم: نباید همه سرمایه‌ خود را وارد بورس کنید

هشدار روحانی به مردم: نباید همه سرمایه‌ خود را وارد بورس کنید

رئیس‌جمهور با بیان اینکه بازار سرمایه ریسک هم دارد و معمولا در بورس ما یک خط مستقیم به سمت بالا نداریم و خط ها بصورت شکسته است، گفت: مردم نباید همه سرمایه‌شان را وارد بورس کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت صمت با بیان اینکه امروز ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در یک روز و در یک استان افتتاح شد، گفت: این نشانگر کارآمدی دولت و ملت است، دولت و ملت در کنار هم در سخت ترین شرایط، مهمترین پروژه ها را به ثمر رساندند.

وی همچنین با بیان اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم بورس یک کار بزرگی را انجام داد، افزود البته خُب بازار سرمایه ریسک هم دارد معمولا در بورس ما یک خط مستقیم به سمت بالا نداریم و خط ها بصورت شکسته است.

رئیس جمهور در عین حال گفت: مردم هم همه سرمایه خود را در بورس نیاورند.

ادامه دارد

27215

پست بعدی

زالی: علایم کرونای جدید با مشکلات گوارشی همراه است

پ جولای 8 , 2021
مهر نوشت: رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا خبرنگاران را جزو مشاغل گروه سه برده است و بر همین اساس بعید می دانم، زودتر از مرداد برای خبرنگاران واکسن تزریق شود. علیرضا زالی ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح اولین مرکز «سی. تی. اسکن» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000