نگاه یک فعال سیاسی به مناظره دوم انتخابات: جلیلی مسلط‌، رئیسی اخلاق‌مدار، همتی ساختارشکن، مهرعلیزاده کبریت بی‌خطر!

60bfc206b39e8_2021-06-08_23-46 دبیرکل حزب سبز گفت: مناظره قبلی بیشتر منازعه بود و به شکستن حریم‌ها و زیرسوال بردن نظام ریاستی یکدیگر پرداخته بودند و مناظره دوم نسبت به مناظره پیشین ترقی پیدا کرده بود.

کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: هرکس بعد از پرسیده شدن سوالش شروع به تعریف خودش می‌کرد نکته مهم این بود که چون مناظره فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بود هیچ نامزد از عقبه سیاسی خود صحبتی نکرد.

وی ادامه داد: جلیلی مسلط‌، رئیسی اخلاق‌مدار، همتی ساختارشکن، مهرعلیزاده کبریت بی‌خطر، زاکانی آتش توپ‌خانه، رضایی سکان‌داری و قاضی‌زاده هاشمی هم بیشتر دنبال جایگاه در دولت آینده بود قوی‌ترین نامزد جلیلی و ضعیف‌ترین نامزد مهرعلیزاده بود.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

پست بعدی

پاسخ به تصورات غلط درباره «آیت‌الله»/ مستندی که تلویزیون پخش نکرد

پ ژوئن 10 , 2021
سیدمصطفی موسوی‌تبار کارگردان مستند «آیت‌الله» ضمن اشاره به ویژگی‌های این مستند از سوءتفاهم‌ها و برداشت‌های غلط درباره آیت‌الله خویی به‌عنوان یکی از چهره‌های شاخص تاریخ معاصر گفت. سید مصطفی موسوی‌تبار کارگردان مستند «آیت‌الله» همزمان با عرضه اینترنتی این مستند سینمایی درباره سوژه آن توضیح داد: فیلم ما درباره شخصیتی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000