پیام تسلیت حدادعادل و سرلشکر جعفری به نیکزاد

پیام تسلیت حدادعادل و سرلشکر جعفری  به نیکزاد

فارس نوشت: غلامعلی حدادعادل و سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامهایی جداگانه، درگذشت والده علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس را تسلیت گفتند.

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پیامی، درگذشت والده علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس را تسلیت گفت.

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر نیکزاد
نایب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با نهایت تأسف، درگذشت والده محترمتان را تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای روح پاک آن مرحومه علو درجات و مغفرت الهی و برای جنابعالی و دیگر بازماندگان محترم صبر و اجر آرزومندم.

غلامعلی حدادعادل

پیام تسلیت سرلشکر جعفری به مناسبت درگذشت والده نیکزاد

به گزارش فارس، سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم (عج) طی پیامی درگذشت والده علی نیکزاد را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

پیام تسلیت حدادعادل و سرلشکر جعفری  به نیکزاد

« إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

جناب آقای دکتر علی نیکزاد
نائب رییس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم؛
خبر درگذشت والده‌ی مکرّمه را به جنابعالی و همه بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منّان رحمت و مغفرت را برای آن مرحومه و صبر و شکیبایی را برای بستگان محترم مسألت می‌نمایم.
امید است در این ایام که به حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف تحیه و الثناء) تعلق دارد، میهمان خوان کرم آن حضرت قرار گیرند، ان‌شاءالله.

محمدعلی جعفری

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم (عج)»

27219

پست بعدی

پسر مهدی کروبی به حبس محکوم شد

ش جولای 3 , 2021
جماران نوشت: محمد جلیلیان وکیل دادگستری و وکیل محمدحسین کروبی از محکومیت وی به یکسال حبس تعزیری و جزای نقدی به دلیل حوادث پس از سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد. محمد جلیلیان وکیل دادگستری و وکیل آقای محمدحسین کروبی گفت: پس از نامه جناب آقای مهدی کروبی در پی سقوط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000