مسعود ده‌نمکی: سلبریتی‌ها با سیاست قهر نکردند، احتیاط کردند

مسعود ده‌نمکی: سلبریتی‌ها با سیاست قهر نکردند، احتیاط کردند

مسعود ده‌نمکی، در نشست کلاب‌هاوس خبرآنلاین، تاکید کرد چهره‌های هنری با سیاست یا انتخابات ریاست‌جمهوری، قهر نکردند. بلکه احتیاط کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کلاب هاوس خبرآنلاین، شامگاه یکشنبه ۶ تیر، با طرح این پرسش که «چرا سلبریتی‌ها با سیاست قهر کردند؟»، میزبان چهره‌‍‌های رسانه‌ای، فرهنگی و هنری بود.

مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینما، در این نشست، گفت: «به نظرم چهره‌های هنری با سیاست یا انتخابات ریاست‌جمهوری، قهر نکردند. به‌نظرم بهتر است از واژه احتیاط استفاده کنیم. چه بسا بسیاری از این‌ها رفتند رای دادند و فقط اعلام نکردند و نخواستند رفتن‌شان پای صندوق، رسانه‌ای شود. این بیشتر احتیاط است تا قهر.»

او در ادامه، در واکنش به سخنان یکی دیگر از حاضران در این نشست، پاسخ داد: «مردم فیلم من را تحریم نکردند و برخی سیاسیون و رسانه‌های خارجی، دنبال تحریم فیلم‌های «اخراجی‌ها» بودند که موفق نشدند و مردم ضربه‌ای به دهان این افراد زدند.»

۵۷۵۷

پست بعدی

صرافان دلار را امروز چند خریدند؟

د ژوئن 28 , 2021
در سومین روز هفته قیمت دلار با ماندگاری در کانال ۲۴ هزار تومان، در صرافی‌های بانکی نوسانی جدی را شاهد بود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز قیمت دلار امروز در کانال ۲۴ هزار تومان پیشروی کرد و در پایان معاملات نرخ هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت ۲۴هزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000