پس از مسواک زدن دندان‌هایتان را سریع نشویید

 پس از مسواک زدن دندان‌هایتان را سریع نشویید

برای داشتن دندان‌هایی که چون مروارید بدرخشند، در خانه‌مان انواع و اقسام محصولات بهداشتی دهان و دندان، مانند خمیردندان، نخ دندان و دهان‌شویه داریم. اما وقتی صحبت از سلامت دهان و دندان می‌شود، دندانپزشکان برخی از روش‌های مراقبتی ما را مضر می‌دانند.

به گزارش خبرآنلاین، همه ما برای شستن دندان‌هایمان از آب بلافاصله بعد از مسواک زدن استفاده می‌کنیم. اما این کار بخش زیادی از فلوراید را از روی دندان‌هایمان پاک می‌کند و اثربخشی آن را به حداقل می‌رساند. اگر می‌خواهید بعد از مسواک زدن دهان‌تان را بشویید، به‌جای آب از نوعی دهان‌شویه غیرالکلی استفاده کنید. همچنین حداقل نیم‌ ساعت بعد از مسواک زدن آب ننوشید و مواد غذایی نخورید.

جزئیات بیشتر این مطلب را اینجا بخوانید.

4747

پست بعدی

انتشار کتاب چهار ماموریت در پنج دولت

د ژوئن 28 , 2021
مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتاب «چهار ماموریت در پنج دولت» را منتشر کرد. این کتاب نوشته محسن پاک آیین، سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در کشورهای زامبیا، ازبکستان، تایلند و جمهوری آذربایجان است. مرکز اسناد انقلاب اسلامی با عنا یت به آنکه تاریخ شفاهی بخش مهمی از فرا یند مستندسازی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000