علایم ویروس کرونای دلتا چیست؟

علایم ویروس کرونای دلتا چیست؟

پزشکان چینی دریافتند که کرونای دلتا سراسر کشورشان گسترش یافته است و علایم آن در افراد مبتلا بسیار شدیدتر از کرونای ویروس جدید است.

به گزارش خبرآنلاین، تب در این بیماری معمول است و مقدار تکثیر کرونای دلتا در بدن فرد مبتلا بسیار بالاتر از چیزی است که در شروع این عالم‌گیری مشاهده شده است و فرد مبتلا پس از ۳ یا ۴ روز به شدت مریض می‌شود.

در بریتانیا در حال حاضر ۹۱ درصد موارد ابتلا از نوع کرونای دلتاست و این بیماران علایمی چون سردرد، گلودرد و آبریزش بینی دارند.

جوان‌ترها هنگام ابتلا به کرونای دلتا ممکن است احساس سرماخوردگی داشته باشند اما این ویروس را به افرادی که در خطر ابتلای شدید هستند منتقل کنند. همچنین افراد مبتلای بدون علامت هم می‌توانند این ویروس را به دیگران سرایت دهند.

افراد باید مراقب علایمی مانند سرفه، تنگی نفس، سردرد، خستگی، از دست دادن حس بویایی یا چشایی باشند.

جزئیات بیشتر این مطلب را اینجا بخوانید.

4747

پست بعدی

هنوز درباره توافق و یا عدم‌توافق با آژانس تصمیم‌گیری نشده است

د ژوئن 28 , 2021
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: درباره توافق یا عدم توافق با آژانس بین المللی انرژی اتمی و چگونگی ادامه یا عدم ادامه همکاری با آن، هنوز تصمیم‌گیری نشده است. «سعید خطیب‌زاده» صبح امروز دوشنبه در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: در هفته حقوق‌بشر آمریکایی هستیم که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000