مصرف برق ۵۹ هزار، توان تولید کل ۵۴ هزار مگاوات/ جمع‌آوری ماینر های غیرمجاز

60c9bdf339e38_60c9bdf339e50 سخنگوی صنعت برق امروز ۲۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ درباره میزان مصرف برق کشور، گفت: اوج تقاضای مصرف برق در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۹ هزار و ۲۷۴ مگاوات رسید.

به گفته مصطفی رجبی مشهدی، این در حالی است که نیروگاه‌های کشور توان تولید ۵۴ هزار مگاوات برق را دارند که فاصله تقاضای مورد نیاز برق با توان تولیدی نیروگاه‌ها باید از طریق طرح‌های مدیریت مصرف جبران شود.

وی همچنین در این خصوص از مشترکان خواست که به منظور جلوگیری از بروز اختلال در شبکه، در ساعات اوج مصرف برق (۱۲ تا ۱۸) از به کار بردن وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، جاروبرقی و… خودداری کنند.

سخنگوی صنعت برق در عین حال از کشف و شناسایی بیش از ۲۶۰۰ دستگاه غیرمجاز رمز ارز در دو روز گذشته خبر داد و گفت: در مجموع از سال گذشته تاکنون ۱۸۴ هزار و ۶۷۵ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز شناسایی شده است که مصرف برق آنها معادل ۵۴۴ مگاوات بود.

پست بعدی

زاکانی نامه رسمی برای انصراف از انتخابات به وزارت کشور نداده است

چ ژوئن 16 , 2021
یک عضو ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی گفت: تاکنون نامه‌ای از سوی زاکانی به وزارت کشور مبنی بر انصراف وی از حضور در انتخابات ریاست جمهوری ارسال نشده است. علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مردم شریف ایران! با ایده و برنامه‌ای متفاوت آمدم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000