برقراری جوی پایدار و آسمانی صاف در بیشتر مناطق کشور

60c6f563309de_2021-06-14_10-51 مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جوی پایدار و آسمانی صاف در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: طی امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ خرداد) در ساعات بعد ازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شرقی هرمزگان افزایش ابر همراه با وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روزهای چهارشنبه (۲۶ خرداد) تا آخر هفته فقط در ارتفاعات کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد و رگبار پراکنده خواهیم داشت.

ضیاییان با بیان اینکه طی این مدت در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، اظهارکرد: طی سه روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل و در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا پایان هفته مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۵ خرداد) صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۶ خرداد) نیز صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پست بعدی

تمهیدات استانداری تهران برای عدم قطع برق شعب اخذ رای در روز انتخابات

د ژوئن 14 , 2021
استاندار تهران از اخذ تمهیدات برای حل مشکل قطعی برق در روز انتخابات خبر داد. محسنی بندپی صبح امروز با حضور در یک برنامه تلویزیونی در خصوص وضعیت قطع برق در تهران گفت: تاکنون سه جلسه با دستگاه‌های مختلف درباره لزوم کاهش مصرف برق در تهران برگزار کردیم و به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000