نجات شهروندان دچار ایست قلبی با دستگاه‌های الکترو شوک خودکار در محل‌های پرتردد

608a4c5a5392c_2021-04-29_10-34 رییس مرکز اورژانس تهران گفت: برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان در مراکز پر تردد و زمانی که دچار ایست قلبی و تنفسی می‌شوند، می‌توان از دستگاه‌های الکتروشوک‌های خودکار استفاده کرد.

دکتر پیمان صابریان در گفت‌وگویی، در باره اینکه در حال حاضر آمبولانس‌های اورژانس به میزان کافی تجهیزات دارد یا خیر؟ اظهار کرد: آمبولانس‌های اورژانس تجهیزات مورد نیاز را دارند.

وی ادامه داد: از آن جایی که افراد در زمان کوتاهی به مراکز درمانی منتقل می شوند حتی اگر دستگاه‌های دیگری مثل سونوگرافی و … در آمبولانس داشتیم، کاربرد زیادی نداشت.

صابریان در خصوص اینکه برای به روز رسانی آمبولانس‌های اورژانس چه اقداماتی باید انجام شود؟ گفت: می‌توان از دستگاه‌هایی که پیش از این نیز در آمبولانس‌ها وجود داشته و مدل‌های جدیدتر آن وجود دارد، بهرمند شویم.

رییس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان همینطور می توان از دستگاه‌های الکتروشوک‌های خودکار در مراکز پر تردد مثل مترو ها، مراکز تجاری، ایستگاه‌های اتوبوس و … استفاده کرد. همه اینها باعث می‌شود که خدمات بیشتری ارائه شود.

صابریان در خصوص دستگاه‌های الکترو شوک گفت: زمانی که ایست قلبی و تنفسی اتفاق می‌افتد، یکی از دستگاه‌های پرکاربرد الکتروشوک خودکار است. این دستگاه با بررسی وضعیت فرد اگر نیاز باشد فرمان می دهد که کاربرد دکمه شوک را بزند.

وی افزود: افرادی که حدودا از ١٠ تا ١٢ سال به بالا هستند و امکان اجرای فرمان‌های این دستگاه را دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند و همین استفاده سریع می‌تواند جان افراد را نجات دهد.

پست بعدی

قدرت شهادت / شرحی بر یک عکس

پ آوریل 29 , 2021
يكی از ويژگی‌های جامعه شهيد پرور نمايان بودن ارزش‌های اخلاقی و الهی در آن است. شاید به خاطر این است که شهادت برای احیای ارزش‌ها است و تشکیل جامعه ارزشی، هدف شهدا. شهید شاهد است و شاهدان بهترین هاديان راه مستقيم و مستحكم‌ترين دلیل حقانیت آن هستند. مهمترین رویداد تاریخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000