بزرگترین تصمیمات تغییرات اقلیمی، پیش روی رهبران گروه هفت

60c5be0027f95_60c5be0027f9a یک طبیعت شناس گفت: رهبران گروه هفت (G7) اکنون با بزرگترین تصمیمات تغییرات اقلیمی در تاریخ روبرو هستند.

"سِر دیوید آتنبورو" اظهار داشت: رهبران گروه هفت با مهمترین تصمیمات تاریخ بشر روبرو هستند چرا که قرار است برای مقابله با تغییرات آب و هوایی چاره ای بیندیشند.

این کارشناس طبیعت امروز (یکشنبه) رهبران جهانی را که در شهر "کورِن وال" گردهم آمده اند و قرار است برنامه هایی برای کاهش انتشار کربن و بازگرداندن تنوع زیستی ارائه دهند، مورد خطاب قرار خواهد داد.

پیش از برگزاری این جلسه، این طبیعت شناس هشدار داده که انسان ها "در آستانه بی ثبات سازی کل کره زمین" هستند.

تغییر آب و هوا یکی از موضوعات اصلی در اجلاس سه روزه کشورهای گروه هفت است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی بی سی، انتظار می رود اعضای این گروه هفت نفره- انگلیس، ایالات متحده، کانادا، ژاپن، فرانسه، آلمان و ایتالیا- تا سال ۲۰۳۰ میلادی نسبت به سطح ۲۰۱۰، میزان آلایندگی خود را به حدود نصف کاهش دهند.

پست بعدی

پزشکیان: شورای نگهبان «جبران» را هم تفسیر کرد/ همه با هم هماهنگ هستند و رقابتی وجود ندارد

ی ژوئن 13 , 2021
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پیش بینی میزان مشارکت مردم در انتخابات، گفت: فکر می‌کنم درصد مشارکت پایین خواهد بود حالا هرکسی به هر کاندیدای می‌خواهد رای بدهد. مسعود پزشکیان اظهار داشت: قدم اول برای اینکه همه مردم پای صندوق‌های رای حضور یابد این بود که اجازه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000