نگارش سریال حضرت معصومه(س) به پایان رسیده است

60c4e65e8a877_60c4e65e8a87a تهیه‌کننده سریال حضرت معصومه (س) از اتمام نگارش این سریال و دریافت نظرات مثبت مشاوران مذهبی خبرداد و گفت: در حال حاضر وارد فاز پیش تولید صفر این سریال شده‌ایم ‌و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به پیش تولید نهایی رسیده و پس از آن، به امید خدا ساخت سریال آغاز شود.

همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مجتبی امینی تهیه کننده سریال حضرت معصومه (س) درباره آخرین وضعیت پروژه ساخت این سریال عنوان کرد: مدتی است که نگارش نسخه سریال به پایان رسیده است و تا به امروز نظرات بسیار مثبتی از سوی مشاوران مذهبی درباره فیلمنامه دریافت کردیم و نویسندگان در حال بررسی و جمع بندی نهایی کار هستند.
وی افزود: در حال حاضر هم وارد فاز پیش تولید صفر این سریال شده‌ایم ‌و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری به پیش تولید نهایی رسیده و پس از آن، به امید خدا ساخت سریال آغاز شود.
خاطرنشان می‌شود، سریال حضرت معصومه سلام‌الله علیها به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول‌پور، کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی، با همکاری آستان مقدس بانوی کرامت در مرکز سیمافیلم، تولید خواهد شد.

پست بعدی

مرجان اشرفی‌زاده: برای «آبجی» رویاهای زیادی داشتیم که نشد

ش ژوئن 12 , 2021
کارگردان فیلم سینمایی «آبجی» می‌گوید رویاهای زیادی برای اکران این فیلم داشت که نشد و به امروز رسید. او امیدوار است این فیلم در شرایطِ امروزِ جامعه، مخاطب خود را پیدا کند. آیین افتتاحیه‌ فیلم سینمایی «آبجی» و رونمایی از پوستر آن، به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000