نماینده اسرائیل در مراکش سرگردان شد!

60c4555e56f2a_60c4555e56f34 روزنامه هاآرتص فاش کرد، سفیر رژیم صهیونیستی در مراکش برای پیدا کردن مکان مناسبی جهت افتتاح دفترش در رباط دچار مشکل شده است.

این روزنامه نوشت، پس از گذشت شش ماه از تعیین دیوید گوورین، به عنوان نماینده رژیم صهیونیستی در مراکش، همچنان هیئت صهیونیستی در هتلی در رباط اقامت دارد؛ چرا که مالکان مراکشی قبول نمی‌کنند دفاتر مورد نیاز را به هیئت صهیونیستی اجاره دهند.

به نوشته این روزنامه، در پی بروز این مشکلات، دولت مراکش پیشنهاد داده به این هیئت ساختمانی دور از مرکز شهر داده شود اما رژیم صهیونیستی با این پیشنهاد مخالفت و اعلام کرده است می‌خواهد هیئتش در کنار دیگر سفارتخانه‌ها باشد به این امید که این هیئت روزی یک سفارت کامل شود.

طی هفته‌های اخیر هشتگ‌هایی در شبکه‌های اجتماعی در مراکش در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ترند شده و فعالان خواستار اخراج نماینده تل‌آویو از رباط هستند.

فعالان شبکه های مجازی در خلال مشارکت در این هشتگ‌ها اعلام کردند، ساکنان رباط پس از شناخت هویت گوورین قبول نمی‌کنند که آپارتمان خود را به او اجاره دهند.

دهم دسامبر ۲۰۲۰ مراکش و رژیم صهیونیستی از سر گیری روابط دیپلماتیک میان خود را پس از توقف در سال ۲۰۰۰ اعلام کردند.

پست بعدی

انجام دوز دوم واکسیناسیون کرونا تا هفته آینده/ اعلام جدیدترین رنگ بندی کرونایی در کشور

ش ژوئن 12 , 2021
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین وضعیت بیماری کرونا و همچنین واکسیناسیون علیه این بیماری در کشور را تشریح کرد. دکتر علیرضا رییسی در حاشیه هفتاد و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور همه اعضا و ریاست رییس جمهور برگزار شد، گفت: در ایام دهه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000