دانشگاه شریف تمامی دانشجویان خود را واکسینه می‌کند/ برگزاری ترم پاییزی با حضور دانشجویان

60c1d3e0bbf44_60c1d3e0bbf46 رئیس دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: تا پایان پائیز تمامی دانشجویان کشور واکسینه می‌شوند و بر این اساس ترم دوم سال تحصیلی جدید برای همه دانشجویان حضوری خواهد بود.

دکتر محمود فتوحی در سی و دومین اجلاس روسای دانشگاه‌های بزرگ که امروز در دانشگاه خواجه نصیر در حال برگزاری است با تأکید بر اینکه آرزوی ما حضور فیزیکی بیشتر دانشجویان در دانشگاه‌ها است، گفت: در حال حاضر اغلب دانشجویان ما به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه حضور فیزیکی دارند و می‌توانیم بگوییم و حتی خوابگاه‌های دانشگاه نیز فعال است و دانشجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز اسکان یافتند.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: دانشجویان ورودی‌های جدید از مهر در دانشگاه‌ها حضور فیزیکی نخواهند یافت، اما تا پایان پائیز تمامی دانشجویان کشور واکسینه می‌شوند و بر این اساس ترم دوم سال تحصیلی جدید برای همه دانشجویان حضوری خواهد بود.

پست بعدی

ممنوعیت کلنگ زنی پروژه جدید در ماه های پایانی شورای شهر پنجم

پ ژوئن 10 , 2021
رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: هرگونه بکارگیری نیروی انسانی جدید در شهرداری ها و کلنگ زنی پروژه های عمرانی جدید، در ماه های پایانی فعالیت شورای پنجم ممنوع است. مهدی جمالی نژاد روز گذشته در همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری ها، از معاونان عمرانی استانداری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000