سخنگوی وزارت خارجه: سفر به عتبات عالیات از سر گرفته می‌شود

60c1b1b56b525_60c1b1b56b52a سخنگوی وزارت امور خارجه خبر داد که سفر به «عتبات عالیات» به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته می شود.

سعید خطیب زاده که برای دیدار با مقامات عراقی به بغداد سفر کرده است با اشاره به دیدارش با وزیر فرهنگ عراق گفت: در این دیدار موضوع ازسرگیری سفر به عتبات عالیات مطرح شد، توافقات اولیه صورت گرفت که به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در یک تفاهم دوجانبه بتوانیم این سفرها را از سر بگیریم.

وی همچنین با اشاره به دیدارش با وزیر خارجه عراق اظهار کرد: در این دیدار در مورد پروژه های فی مابین و برخی از موضوعاتی که در سفر هفته قبل هیأت عراقی به ایران مطرح شده بود صحبت کردیم از جمله در خصوص لغو روادید میان ایران و عراق که این موضوع از طرف ایران به منصه ظهور رسیده و منتظر تصمیم نهایی دولت عراق هستیم که علی القاعده مشکل خاصی نیست و باید فرایند قانونی در این زمینه طی شود.

پست بعدی

سامانه «انتخاب ایران» راه اندازی شد

پ ژوئن 10 , 2021
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: در این سامانه علاوه بر اطلاعات دقیق شعب اخذ رای، صفحاتی در اختیار کاندیداهای انتخابات قرار میگیرد و شهروندان می‌توانند در جریان اطلاعات دقیق همه کاندیداها قرار بگیرند. امیر شجاعان صبح پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران امسال به دلیل شیوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000