پلیس: در محدوده پالایشگاه تهران تجمع نکنید/ به پمپ بنزین‌ها هجوم نبرید

60b7d4e391734_2021-06-02_23-28 رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شهروندان خواست از تجمع و تردد در محدوده پالایشگاه تهران خودداری کنند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در خصوص اقدامات انتظامی انجام‌شده در محل حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران، اظهار کرد: مردم از تجمع و حضور در محدوده پالایشگاه تهران خودداری کنند.

وی ادامه داد: پس از این حادثه شایعاتی در فضای مجازی مطرح شده که به هیچ عنوان صحت ندارد بنابراین از شهروندان تهرانی می‌خواهیم به این شایعات توجه نکنند.

موقوفه‌ای گفت: هیچ مشکلی در حوزه سوخت‌رسانی به وجود نیامده بنابراین شهروندان تهرانی از هجوم به پمپ‌بنزین و جایگاه‌های سوخت گاز مایع (CNG) جلوگیری کنند.

صف پمپ بنزین دهکده المپیک

هجوم مردم پایتخت به پمپ بنزین ها در پی آتش سوزی در پالایشگاه شهر ری

پست بعدی

روسیه: مذاکرات وین به مرحله تصمیم‌گیری‌های سیاسی رسیده است

پ ژوئن 3 , 2021
رئیس هیات روسیه در پایان نشست روز چهارشنبه کمیسیون مشترک برجام گفت که مذاکرات درباره احیای کامل اجرای برجام به مرحله‌ای رسیده که باید با پایتخت‌ها درباره مسائلی که نیازمند اتخاذ تصمیم‌های سیاسی است رایزنی شود. میخائیل اولیانوف در وین در توئیتی افزود که اعضای کمیسیون مشترک برجام تصمیم گرفتند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000